بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
کد خبر : ۱۶۶۲۹۵

وقتی صحبت از مسافرت و ایرانگردی می‌شود، معمولا اسامی شهرهایی چون اصفهان و شیراز و مشهد یا کیش به ذهن ما می‌رسد. اما نباید از یکی از بزرگترین و پرجاذبه‌ترین شهرهای ایران یعنی پایتخت بزرگ آن تهران، غافل شد. اگر شما در شهری جز تهران زندگی میکنید، مطمئن باشید در تاریخ‌های خاصی مانند تعطیلات نوروز یا هر تعطیلی مناسبتی دیگری که خیل تهرانیها با مشقت زیاد و در میان ترافیک عجیب و سرگیجهآور، رهسپار شمال میشوند، شما فرصتی طلایی دارید تا در شهری خلوت، زیبا و با هوایی پاکیزه (هرچند موقتی) تعطیلات خوبی را بگذرانید و در عین بازدید از اماکن فراوان تفریحی، تاریخی و طبیعی این شهر، از هتل‌های خوب و امکانات اقامتی مناسب این شهر هم بهره ببرید که معمولا در این ایام، تخفیف‌های خوبی هم ارائه میکنند.

به گزارش تابناک، بیگمان بیشترین تعداد هتل‌های پنج ستاره و چهار ستارهای که میتوانند به جرات با همانندهای خارجی خود رقابت کنند را میتوان در تهران پیدا کرد. اگر خواهان یک اقامت لوکس در تهران هستید، و البته مایلید از تخفیفهای ویژه هم استفاده کنید کافی است مستقیما از سایت‌هایی مثل هتلیار، لیست این هتل‌ها را مشاهده کرده و در تاریخ مورد نظر خود، به آسانی رزرو و پرداخت خود را انجام دهید.

امکان انتخاب زیاد است اما اطلاعات کلی و نظرخواهی میهمانان قبلی هتل که در سایت وجود دارد میتواند راهنمای خوبی برای انتخاب باشد. مثلا اگر به دنبال یک هتل با دیدگاه خوب از شهر، نزدیک به کوههای شمال تهران، با طراحی داخلی زیبا و یک رستوران ایتالیایی با غذاهای وسوسهکننده هستید، و یا حتی هدف سفرتان یک برنامه کاری، یا کنفرانس اداری و یا حتی پذیرایی از میهمانی خارجی است، هتل آزادی تهران میتواند انتخاب خوبی باشد. از سوی دیگر، هتل استقلال تهران با همان تعداد ستاره، در نقطهای مناسب از شهر قرار گرفته؛ جایی که دسترسی به خیابان مهمی چون ولیعصر از طریق خطوط BRT به سهولت امکان پذیر است. یک هتل که شبها نمایی دیدنی از تهران را برابر شما قرار میدهد و میتوانید از امکاناتی چون استخر و موسیقی زنده در لابی بهرهمند شوید .امکانات رستورانی و کافیشاپهای هتل استقلال آنقدر زیاد است که هر سلیقهای را پاسخگو است

هتل اسپیناس تهران، یک هتل نوساز و پنج ستاره با دسترسی عالی به محلهای پر رفت و آمد تهران یعنی میدان ولیعصر و انقلاب است با نمایی زیبا از درختان بلند بلوار کشاورز. از محل این هتل میتوانید به مهمترین مکانهای فرهنگی تهران چون سالنهای سینما و نیز تاتر شهر و یا مراکز تجاری چون بازارهای موبایل، بازار هفت تیر و... به سهولت دسترسی داشته باشید. در خیابانهای اطراف هتل انواع فستفود و رستوران وجود دارد و نیز میتوانید رستوران‌های فرانسوی و تایلندی هتل را هم امتحان کنید. این هتل میتواند مکان مناسبی برای برگزاری مراسم جشنهای شما نیز باشد و معمولا رزروهای اینترنتی با سایت‌های مثل هتل یار، نرخی پایینتر از رزرو مستقیم از خود هتل دارد

اگر اصولا تهران هدف اصلی سفر شما نیست و مجبورید شبی را بخاطر پرواز رفت با برگشت از فرودگاه بینالمللی امام خمینی، در آنجا بگذرانید، به هیچ وجه لازم نیست جای دوری بروید. هتل نووتل با پنج ستاره بر پیشانی، درست روبروی ترمینال یک فرودگاه، منتظر شماست تا خستگی را پیش از سفر از تن شما بگیرد. این هتل شیک و تازهساز با سیصد اتاق، دومین هتلی است که گروه هتلداری فرانسوی اکور در ایران راه اندازی کرده است و با تخفیف در سایتهای رزرو هتل، ارائه شده است.

اگر مبلغی که برای هر شب اقامت پرداخت میکنید برایتان مهم است و در عین حال دنبال اقامتی لوکس هستید، بهترین انتخاب میتواند هتل اوین تهران باشد که گرچه چهار ستاره محسوب میشود اما به شهادت میهمانان این هتل امکاناتش کمتر از هتلهای لوکس پنج ستاره نیست. هتل اوین تهران در نزدیکی کوه‌های شمالی و تفرجگاه خوش آب و هوای درکه قرار دارد با محوطهای سرسبز و اتاق‌های بزرگ و جادار و صبحانهای متنوع. فضای داخلی هتل گرچه وسیع نیست اما با ظرافت طراحی شده و شما میتوانید در ایام خاص و تعطیلات که تهران خالی از جمعیت میشود، این هتل را با تخفیفهای مناسب رزرو کنید و از امکاناتی در حد پنج ستاره، با قیمتی پایینتر از چهار ستاره بهره ببرید.

هتلهای چهار ستاره و پنج ستاره در تهران دامنهی متنوعی از امکانات، قیمتها و دسترسی به مکانهای مختلف تهران از نظر موقعیت جغرافیایی دارند و شما بسته به انتظارات و برنامهی سفر خود، به آسانی میتوانید با بررسی اطلاعات ارائه شده در سایتهای رزرو هتل مانند هتل یار و نیز مقایسهی امتیازها و نظرات میمانان که در این سایت ثبت شده است، اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کنید و از تخفیف‌های اینترنتی هم بهرهمند شوید.

 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر