بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر : ۱۶۶۳۴۸
ورزشکاران استرالیایی به خاطر مشکلاتی که در دهکده بازی‌های المپیک 2016 ریو وجود دارد، از رفتن به محلی که برایشان در این دهکده در نظر گرفته شده است خودداری کردند.
 
به‌ گزارش ‌انتخاب و به نقل از اسپورت، دهکده المپیک یکشنبه بازگشایی شد و پذیرایی اولین شرکت کنندگان بود. این در حالی بود که نماینده استرالیا این آپارتمان‌ها را غیر قابل سکونت عنوان کرد.
 
استرالیایی‌ها پس از اینکه متوجه شدند این تاسیسات با برخی مشکلات همچون برق آب، گاز روبرو و بسیار کثیف هستند، از اسکان در این دهکده  المپیک خودداری کردند. به همین خاطر ادواردو پائس، شهردار ریودوژانیرو به شوخی گفت در این ساختمان‌ها کانگرو قرار می‌دهیم تا استرالیایی‌ها فکر کنند در خانه هستند.
 
کمیته ملی المپیک در پاسخ به سخنان شهردار ریو، افزود: نیازی به کانگرو نیست ،‌ بلکه به یک لوله کش نیاز است که مشکلات استخرها را حل کند. ژنت، شهردار دهکده در این باره گفت: هنوز تاسیسات به طور کامل آماده نشدند و تا شروع مسابقات همه چیز مهیا خواهد شد.
 
رییس کاروان استرالیا اعلام کرد  این تاسیسات مشکلات زیادی دارند اما ورزشکاران این کشور چهار شنبه هفته‌ در دهکده  المپیک مستقر خواهد شد. او در ادامه گفت: در همه دوره های  المپیک مشکلاتی وجود داشته است اما مشکلات ریو واقعا نگران کننده است. اختلالات در سیستم گاز و آب ممکن است دردسر ساز و خطرناک شود.
 
بعضی از نمایندگان کشورهای حاضر در  المپیک در دهکده مستقر شدند، علاوه بر برزیل ایتالیا، آلمان و کانادا در این محل حضور پیدا کردند و در روزهای آینده دیگر ورزشکاران به برزیل سفر خواهند کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر