بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد خبر : ۱۶۶۳۷۰
کسبه مجتمع تجاری علاءالدین صبح امروز بعد از مشاهده حضور مأموران پلیس در این مجتمع، از بازکردن مغازه‌های خود سر باز زدند.

به گزارش تسنیم، از صبح امروز (سه‌شنبه) مأموران پلیس تهران بزرگ با حضور در مجتمع تجاری علاءالدین، درصدد جمع‌آوری تلفن‌های همراه قاچاق در این مجموعه برآمده‌اند.

 
 
این در حالی است که تاکنون کسبه این مجتمع تجاری از بازکردن مغازه‌های خود خودداری کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، گفته می‌شود شب گذشته نیز مأموران پلیس آگاهی تهران در جریان ورود محموله موبایل‌های قاچاق به این مجتمع قرار گرفتند و بعد از اقدام عملی برای ضبط این موبایل‌ها، با قاچاقچیان درگیر هم شده‌اند.
 
 
 
 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کارشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
قاچاق مهمتر است یا غارت بیت المال . بزرگترین قاچاقچیان همین اقازاده های مسئولین نظام هستند که امتیاز واردات و صادرات دارند . بدون اینکه کوچکترین مالیاتی پرداخت کنند . قاچاق گوشی موبایل مهم نیست قاچاق داروهای تاریخ گذشته و فاسد و چینی توسط مسئولین مهم است
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
همه جای مملکت اصلاح شد حالا فقط مونده پاساژ علاالدین توی این رکود چکار با این فروشنده های بد بخت دارید سر ماه باید اجاره وشارژ بدن آخر سال هم که دارایی رو سر شون خراب میشه اونا هم آدم هستن بزارید لا اقل بتونند خرج زندگی شون در بیارن .
احد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
علي آقا شاگردهاي اين مغازه ها بنز كلاس s سوار ميشن . شما يا خودت از اونهايي يا خبر نداري برادر.
ناشناس
GERMANY
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
آخی دلم خنک شد که باز هم این ....علاء الدین که هر کدومن صاحب یه مغازه هستن دوباره نقره داغ شدن ... آفرین به این مامورین عزیز که حق عده زیادی از مردم رو که جیبشون توسط همین .... علاء الدین خالی شده داره گرفته میشه دست مریزاد مامورین عزیز