بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
وزیر اقتصاد در جمعی از مدیران و فعالان بازار سرمایه و اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر بورس با پیشرفت ها و تحولات کم نظیر در کوتاه مدت مواجه شده به طوریکه پیش بینی نمی شد بتواند با این موفقیت ها روبرو شود.
کد خبر : ۱۶۶۷۰۶
نویسنده :
یارمحمدی

در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان بورس اوراق بهادار که طی روز جاری در وزارت اقتصاد برگزار شد، علی طیب نیا از پیشرفت ها و تحولات بازار سرمایه سخن گفت و دست یابی به رشد اقتصادی را یکی از اولویت های اصلی دولت دانست.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، وزیر اقتصاد در جمعی از مدیران و فعالان بازار سرمایه و اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر بورس با پیشرفت ها و تحولات کم نظیر در کوتاه مدت مواجه شده به طوریکه پیش بینی نمی شد بتواند با این موفقیت ها روبرو شود.

طیب نیا در ادامه گفت: دست یابی به رشد اقتصادی یکی از اولویت های اصلی ما است و همه سازمان ها و ارگان ها اولویت راهبردی اقتصاد مقاومتی را دنبال می کند، این در حالی است که اگر اقتصاد مقاومتی محقق نشود امکان رشد اقتصاد و رفع تبعیض ها و نیازها در کشور فراهم نمی گردد.

وی گفت: تجربه تحریم ها به ما آموخت که روند نامطلوب اقتصاد را باید اصلاح کرد و همچنین باید تقویت توان تولید در برابر مخاطرات داخلی و خارجی را در دستور کار قرار داد، چرا که تقویت تولید داخل سبب شده که امکان بهره وری و صادرات گرایی در تولید بالا رود.

طیب نیا تصریح کرد: طراحی سند بالا دستی مبنی بر شناسایی و ارزیابی نقاط ضعف است و این سند به تقویت توان تولید کشور کمک می کند و همچنین اجرای برنامه عملیاتی مناسب برای ارتقای نقش و جایگاه بازار سرمایه را مشخص می کند. 12 برنامه ملی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده و هر کدام از آنها به عنوان پروژه ای زمان بندی و تنظیم شده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
روانی .
فتحیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
آقای طیب نیا در این سه سال فقط شعار دادی و سهامداران را بدبخت و ورشکسته و روانی کردید قول میدهیم لطف شما را در انتخابات به اوسادون جبران کنیم یعنی این سه سال فکر کنم یکم از اتش جهنم عذابش کمتر بود و هستی و دارایی خیلی ها با وعده های پوچ شما نابود شد . خدا ازتون نگذرد/
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷
من آرزو دارم این سه سالی که به ما سهامداران خرد فشار آوردید انشاالله مشابهه همین سختی در زندگیتان پیش بیاد واعتقاد دارم انسان جزای عمل خویش را در همین جا خواهد دید فقط زمان لازم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
اره از در عقب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
اولویت اصلی دولت بدستور طیب نیا زدن جیب سهانداران خرد و مثلا کنترل تورم با ایجاد فقر و بیکاری است.
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
بهتره فعلا به فکر هسته باشین بعد به فکر سرمایه گذار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
تو این کشور وزیر اقتصاد هم داریم؟؟؟؟؟؟؟//
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
این اقایان بلایی به سر اقتصاد این مملکت آوردن که امریکادر طول 100سال هم نمی توانست اقتصاد ایران را این چنین نابود کند.
برای شکست اسراییل وامریکا بهتراست این عزیزان را مسئول اقتصاد این کشورها کرد قول میدهم ظرف 6ماه اقتصاد آنها را چنان نابود می کنند که تا سالها قد راست نکنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
وضعیت اقتصاد کشور نشان می دهد شما چقدر در کار خود موفق بوده اید در یکسال باقیمانده چکار می خواهید بکنید؟ آیا دیگر کسی به حرفهای شما اعتماد میکند؟