بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

شاه نشین بندر به قیمت مقاومت نزدیک شد

"شبندر"، در حالی از کمند محدوده تراکمی خود فرار کرده است که 68 روز زمان صرف ساختن این الگو کرده بود و اکنون در حالی به استقبال مقاومت 550 تومانی خود می‌رود که این موج صعودی را از 50 درصد فیبوناچی ریتریسمنت استارت زده است.
کد خبر : ۱۶۶۷۵۰
در روزهای اخیر در نمادهای گروه نفتی با لیدری شرکت‌های پالایشی شاهد تحرکات مثبت و رشد قیمت هستیم. پالایشی‌ها که در کوتاه مدت بازدهی خوبی را نصیب سهامداران خود نموده‌اند، در روزهای جاری با سطوح مقاومتی مهمی رو به رو می‌شوند که پتانسیل بالایی برای کشیدن ترمز رشد این گروه دارد. در ادامه به تحلیل نماد شبندر به عنوان یکی از لیدرهای این گروه می‌پردازیم.

براساس گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، شاه بندر در حالی از کمند محدوده تراکمی خود فرار کرد که 68 روز زمان صرف ساختن این الگو کرده بود و اکنون در حالی به استقبال مقاومت 550 تومانی خود می رود که این موج صعودی را از 50 درصد فیبوناچی ریتریسمنت استارت زده است.

چنانچه قیمت موفق به شکست این سطح شود انتظار می رود قیمت در میان مدت خود را به سقف کانال فرضی و همپوشانی تراز 100 اکسپنشن و 200 درصد اکستنشن برساند. صعود قیمت با همان زاویه و شیب موج صعودی قبلی در نوع خود جالب است. همچنین قیمت با قدرت خود را بالای اجزای ایچیموکو تثبت کرده است و کمو را وادار به تغییر حالت از نزولی به صعودی کرده که نشان از قدرت موج شکل گرفته دارد. مادامی که قیمت بالای کی جن سن قرار دارد می توان با صعود قیمت همراه بود و در میان مدت انتظار رشد بیشتر را داشت اما در کوتاه مدت مقاومت 550 تومان را پیش رو داریم.

شاه نشین بندر به قیمت مقاومت نزدیک شد


شاه نشین بندر به قیمت مقاومت نزدیک شد

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر: مجید حصاری

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امید
-
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
شبندر روی قیمت 1500 تومان ببینیت بزودی و سلام
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
این سهم بیشتراز290 تومان نمی ارزه الانم باباندبازی رواین قیمت رسیده