بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
یکی از زیر مجموعه های شرکت توکاریل با یک شرکت روسی در حال انجام مذاکره جهت همکاری می باشد که تا به اینجا مذاکرات این دو شرکت به یک جمع بندی اولیه رسیده است، اما با توجه به اینکه خرید از این کشور باید به صورت فاینانس صورت بگیرد و این مسأله، موضوعی است که باید به دقت در رابطه با آن مطالعه انجام شود، اکنون هر دو مجموعه ایرانی و روسی در حال انجام محاسبه و مطالعه در این خصوص هستند تا به دقت بررسی های لازم را انجام دهند.
کد خبر : ۱۶۷۲۴۰

طی هفته جاری خبری مبنی بر عقد قرارداد شرکت توکاریل با یک سرمایه گذار خارجی در بین اهالی تالار حافظ مطرح شده، که موجب ایجاد جو مثبت و هیجان خرید در این نماد معاملاتی گشته است.

در همین ارتباط مدیر مالی شرکت توکاریل در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: یکی از زیر مجموعه های شرکت توکاریل با یک شرکت روسی در حال انجام مذاکره جهت همکاری می باشد که تا به اینجا مذاکرات این دو شرکت به یک جمع بندی اولیه رسیده است، اما با توجه به اینکه خرید از این کشور باید به صورت فاینانس صورت بگیرد و این مسأله، موضوعی است که باید به دقت در رابطه با آن مطالعه انجام شود، اکنون هر دو مجموعه ایرانی و روسی در حال انجام محاسبه و مطالعه در این خصوص هستند تا به دقت بررسی های لازم را انجام دهند.

امید سخایی در ادامه افزود: پس از انجام بررسی ها در خصوص فاینانس و رسیدن به یک جمع بندی کلی، قرارداد برای خرید حداقل 600 واگن لبه کوتاه منعقد خواهد شد.

وی تأکید کرد: به محض نهایی شدن مذاکرات و به نتیجه رسیدن آن جهت اطلاع سهامداران شفاف سازی انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول در خصوص دیگر برنامه های مجموعه توکاریل برای سال جاری عنوان کرد: همانطور که در مصاحبه های قبلی اعلام شده، مقدمات اولیه جهت ورود شرکت آسیا سیر ارس که از زیر مجموعه های شرکت توکاریل می باشد، در حال انجام و پذیرش آن در بازار فرابورس صورت گرفته است و در حال طی مراحل قانونی آن برای رسیدن به الزامات فرابورس و اصلاحات ساختاری شرکت می باشد، اما هنوز زمان عرضه اولیه سهام این مجموعه را در فرابورس نمی توان مشخص کرد.

مدیرمالی شرکت توکاریل در خاتمه خاطرنشان کرد: برای 6 ماه باقی مانده از سال جاری، مجموعه توکاریل قصد دارد طبق استراتژی های تدوین شده، بر آنچه که بیشترین منافع را برای سهامدارن مجموعه در پی دارد، تمرکز خود را افزایش دهد تا به برنامه های مشخص شده "توریل" نیز دست یابد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر