بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد خبر : ۱۶۷۵۷۷

ستاره های لالیگا

چهره‌های نامدار تیم ستاره‌های لالیگا وارد ایران شدند.

به گزارش گروه ورزشی آنا، روز پنجشنبه بازی ستارگان ایران و لالیگا برگزار خواهد شد. دیداری که به بهانه خداحافظی جواد نکونام از فوتبال است و با حضور جمعی از چهره‌های قدیمی لیگ اسپانیا انجام خواهد شد. اعضای تیم ستارگان لالیگا ساعات پایانی دیشب وارد ایران شدند تا امروز و فردا خود را برای این بازی آماده کنند.

بازیکنان بزرگی همچون کونترراس ، گایزگا مندیتا ، لوییز گارسیا، فرناندو مورینتس، فرناندو سانز، آلبلدا ، کاپدویا ، پاوون، لئو فرانکو، سالگادو ، لوکو ، امانوئل آماویسکا ، مارکوس سنا، اریک آبیدال و فرانسیسکو کوکو در شرایطی پا به ایران گذاشتند که این بازی با بازی چند وقت پیش خیلی فرق دارد.

در حالیکه همه منتظر دیدن ستاره های خودمان هم در این بازی بودند، هر روز خبر عدم حضور یک نفر منتشر شد. ابتدا نبود علی کریمی، بعد علی دایی و فرهاد مجیدی، سه ستاره‌ای که می توانستند خیلی‌ها را پنجشنبه شب به آزادی بکشانند، در این بازی حضور ندارند.

البته مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان هم در این بازی غایب خواهند بود. حتی عادل فردوسی پور هم که می‌توانست یکی از چهره های جذاب این بازی باشد، در این بازی نخواهد بود. در کل به جز احمدرضا عابدزاده و خداداد عزیزی، ستاره تابناک دیگری در تیم ایران برابر ستارگان لالیگا بازی نخواهد کرد. در این فهرست هم حضور جمعی از هنرمندان در کنار بازیکنان سابق تیم ملی باعث شده که لیست پر شود، در حالی که جای خالی خیلی ها حس می‌شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
گفتند ادب از که آموختی؟پاسخ داد از ستارگان!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کشت ارشاد شلوارک پوشیدن چرا تبعیض قائل میشید