بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
کد خبر : ۱۶۷۵۹۸



زمان دریافت خبر : پنجشنبه 04 شهریور 1395 ساعت 20:2

آفتاب نیوز :
علی اوسط هاشمی در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان و دیدار با کارکنان این اداره، افزود: اکنون یک فروند هواپیمای این شرکت در فرودگاه مهرآباد تهران در حال فعالیت است.
استاندار بیان کرد: فعالیت شرکت تفتان ایر می تواند در جذب سرمایه گذاران و افزایش سرمایهگذاری هیات های بازرگانی و همچنین جذب گردشگر به استان نقش موثری ایفا کند.
هاشمی افزود: در زمینه گردشگری باید با تشریح ظرفیت ها، مردم سایر نقاط کشور را با این منطقه آشتی دهیم، چراکه نگاه ایرانیان به سیستان و بلوچستان به عنوان یک منطقه گردشگری جا نیفتاده است.
این مسئول ادامه داد: باید جهت گیری سازمان میراث فرهنگی به سمت سیستان و بلوچستان معطوف شده و استان های برخورداری که معرف همه مردم هستند را در اولویت های بعد قرار دهد.
به گزارش ایسنا، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان در سال 96 به عنوان مقصد گردشگری ناشناخته کشور تعیین شده به همین سبب باید از تمامی ظرفیت ها و کارشناسان برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر جاذبه های باستانی، تاریخی، طبیعی، فرهنگی و گردشگری استان بهره گیری شود.
وی تصریح کرد: جاذبه های بسیار زیادی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که باید به بهترین شکل ممکن این ظرفیت ها به سایر استانهای کشور و دنیا معرفی شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر