بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸
کد خبر : ۱۶۷۶۰۲
پول‌نیوز -جادوگران مغربی که به آنها شواف و شوافات گفته میشود روی کوه ها ومناطق دور افتاده مراکز اجنماع برپا می کنند که به آن قلعه می گویند.

شور مغرب به جادوگران خود شهرت دارد. 

شمار بسیاری از مردم از ملیّت های مختلف به قصد و نیّت فراگیری فنون جادوگری عازم مغرب می شوند. 

خیابان ها و بازارهای مغرب همه روزه پر از جادوگران و شعبده بازانی است که ادّعای تغییر سرنوشت دارند.

بنا به گزارش این سایت، فقر، ناآگاهی های اجتماعی و سطح پایین اعتماد به نفس از سوی بسیاری از مردم، باعث شده تا بازار این ساحران رونق بسیاری پیدا کند.


آموزش جادوگری در این غار!(+عکس)

بنا بر این گزارش، سالانه پنج میلیون دلار در کشورهای عربی از سوی مردم هزینه رفتن به نزد ساحران و طالع بینی و امثال آن میشود که مغرب، سهم 13 درصدی در آن دارد. 

بال خفاش، کف دریا، خاک گورستان، تخم افعی، پای روباه، فضولات گرگ، مغز سوسمار، موی موش و... در بازار ساحران به قیمت های بالایی به فروش می رسد. برای مثال موی موش قیمتی بالغ بر 5000 درهم دارد.

هر ماه یا هر هفته خبرگزاری های مغرب اخبار شوکه کننده ای از سوءاستفاده ساحران از مردم منتشر می کنند؛ جادوگران مغربی که به آنها شواف و شوافات گفته می شود، روی کوه ها و مناطق دور افتاده مراکز اجتماع برپا می کنند که به آن قلعه می گویند. 


آموزش جادوگری در این غار!(+عکس)


در کشور مغرب، ساحران ستاره های شبکه های اجتماعی هستند و داستان ها و به زعم رسانه های مغربی عجایب و غرایب آنها موضوع داغ صحبت های مردم است و هر از چند گاهی نام یکی از آنها تیتر اول رسانه های مغربی می شود.

در همین راستا، یک غار در کشور مغرب شهرت زیادی دارد. این غار که به غار دانیال معروف است، جایی است که در آن کلاس های جادوگری برگزار می شود. 


آموزش جادوگری در این غار!(+عکس)

درهای غار بسته است و سنگ بزرگی جلوی آن را گرفته و جز ساحران هیچ کس اجازه ورود به آن را ندارد. 

این سنگ بزرگ فقط برای افراد خاصی کنار زده می شود. افرادی که قصد ورود به غار را دارند گزینش می شوند. سال این غار به جای 12 ماه، نه ماه است.
 
به گزارش سایت «کنوز و دفائن الوطن»، جادوگران با خود خشکبار مثل گردو، بادام و کشمش می برند و به عنوان غذا در این غار استفاده می کنند. هر نه ماه یک بار در غار از طلوع تا غروب خورشید باز می شود و جادوگران آموزش دیده از آن بیرون می آیند. 


آموزش جادوگری در این غار!(+عکس)

غار هفت صخره بزرگ دارد که در میان آن چشمه آبی قرار گرفته است. تعداد افرادی که از این غار مرموز بیرون می آیند، بسیار کم است. بسیاری از وارد شوندگان به غار، هرگز از آن خارج نمی شوند. 

در دهه هفتاد میلادی دو مرد عرب یکی از لبنان و دیگری از سوریه که توانستند از این غار خارج شوند، دچار سرنوشت عجیبی شدند؛ یکی از آنها پس از چند ماه به قتل رسید و دیگری برای همیشه ناپدید شد.

جادوگران در این غار طلاسم و اوراد می آموزند و در صورت قبولی در امتحانات از آن به سختی خارج می شوند. 


آموزش جادوگری در این غار!(+عکس)

بنا به ادعای برخی رسانه های مغربی، در صورتی که کسی در این امتحانات قبول نشود، جنیان اجازه خروج از غار را به او نخواهند داد. تصاویر منسوب به غار دانیال ( مغارة دانیال) بسیار اندک است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر