بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر : ۱۶۷۶۲۱
نماینده کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده خبر داد،
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از بهره‌ ‌برداری محور پاتاوه - دهدشت تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: بهره‌برداری این پروژه کهگیلویه را از بن‌بست خارج می‌کند.

سردار عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، راه‌سازی را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های امور زیربنایی عنوان و بیان کرد: بدون توسعه راه‌ها امکان توسعه یافتگی برای هیچ جامعه ای میسر نخواهد بود.

وی با اشاره به محور پاتاوه - دهدشت با بیان اینکه این پروژه مربوط به سفر مقام معظم رهبری در سال 73 به استان است گفت: طی این سال‌ها هنوز کار خاصی برای این محور صورت نگرفته است.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به وعده های انتخاباتی‌ام به مردم، این پروژه تا پایان سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

هاشمی پور با بیان اینکه بهره برداری این پروژه دیشموک، چاروسا و لنده را از بن بست خارج می کند عنوان کرد: پیمانکار فاز اول جاده لنده به تراب در حال تجهیز کارگاه است و هم چنین طبق مذاکره با قرارگاه خاتم تجهیز جاده لنده به تشان از طریق قیام به سرآسیاب و بالعکس در حال انجام است.

وی محور پاتاوه - دهدشت را محور ترانزیتی که جنوب کشور را به مرکز وصل می‌کند عنوان و تصریح کرد: به بهره برداری این پروژه علاوه بر خارج کردن کهگیلویه از بن بست در رفع مشکلات اقتصادی و محرومیت زدایی شهرستان بسیار موثر است.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این پروژه حدود دو سال به خاطر مشکلات نقدینگی تعطیل بود و اکنون با همت قرارگاه خاتم‌الانبیاء 10کیلومتر آن از قلعه دختر تا رودخانه مارون آسفالت شده است.

هاشمی پور پیشرفت فیزیکی این پروژه را 70درصد عنوان و اضافه کرد: با توجه به قول 140میلیارد تومانی رییس جمهور نسبت به این پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر