بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
ثبت نام چهارمین گروه از کلوپ سرمایه گذاران موفق، دوره نوینی است که برای اولین بار در ایران توسط مجموعه آسا سرمایه در سال 94 طراحی و اجرا شده است که تا به حال تجربه برگزاری 3 گروه موفق از این دوره را داشته است.
کد خبر : ۱۶۷۶۸۳
نویسنده :
آسا سرمایه

ثبت نام چهارمین گروه از کلوپ سرمایه گذاران موفق آغاز شده است. این دوره ماهیتی تحلیلی، مشاوره ای و آموزشی دارد.

کلوپ سرمایه گذاران موفق، دوره نوینی است که برای اولین بار در ایران توسط مجموعه آسا سرمایه در سال 94 طراحی و اجرا شده است که تا به حال تجربه برگزاری 3 گروه موفق از این دوره را داشته است.

کلوپ سرمایه گذاران موفق، یک دوره تحلیلی، مشاوره ای، آموزشی و کاربردی یکساله است که در قالب 24 جلسه، 4 ساعته برگزار می شود.

هدف این دوره، افزایش انگیزه ی سرمایه گذاران است که تا در هر جلسه ایرادات فنی و دقیق معاملات خود را برطرف کنند و هر ماه معاملات بهتر و با بازده بیشتری را تجربه کنند.

دانش پذیران این دوره با دریافت تحلیل های دقیق و با مشارکت گروهی، علاوه بر استفاده از آن ها برای معاملات، با شیوه و نکات ریز تحلیل در بازار نیز آشنا خواهند شد.

همچنین دانشپذیران در طول سال، می توانند از سایر خدمات آموزشی مجموعه، با برخورداری از تخفیف قابل توجه استفاده نمایند.

شایان ذکر است پس از برگزاری موفق سه گروه از کلوپ سرمایه گذاران، ثبت نام چهارمین دوره آغاز شده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت نام به وبسایت آسا سرمایه به آدرس http://asasarmaye.com/club مراجعه نمایید.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر