بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
کد خبر : ۱۶۷۸۰۱
اسطوره فوتبال آرژانتین به اتهامی که بر او وارد شده است واکنش نشان داد و آن را رد کرد. ال دیگو تاکید کرد که اجازه نمی دهد کسی به او توهین کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین به شمار می‌آید و در بین هواداران این تیم از محبوبیت زیادی برخوردار است. البته ال دیگو رفتارهای خاص خود را دارد و احتمال هر کاری از او می رود. او بازهم جنجال ساز شد.

مارادونا متهم به استفاده از پاسپورت دزدی شده است. او به خاطر مشکلات پاسپورتش نتوانست از آرژانتین خارج شود. ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین زمانی که با همسرش قصد سفر به دوبی را داشت در فردوگاهی در کشورش دقایقی بازداشت شد.

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان خیلی سریع به اتهامی که به او وارد شده واکنش نشان داد. او خاطر نشان کرد: به هیچ کسی اجازه نمی دهم که وارد زندگی خصوصی من شود و توهین کند. متهم کردن من به دزدی یاوه گویی است. چگونه می توانید چنین چیزی را درباره من به کار ببرید.

اسطوره فوتبال آرژانتین ادامه داد: وکیلم این موضوع را پیگیری می‌کند و بدون شک من را از این نکبت و مصیبتی که با آن مواجه شده‌ام نجات می‌دهد. دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر