بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد خبر : ۱۶۷۸۰۸
نویسنده :
سهیلا صالحی

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، شرکت بازرگاني صنعتي آينده سازان بهشت پارس براساس گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 417,831,000,000 ریال به مبلغ 1,253,493,000,000 ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالي، خروج از شموليت ماده 141 اصلاحيه قانون تجارت و افزايش اعتبار شرکت، بهبود نسبتهاي مالي، جلوگيري از خروج منابع مالي جهت تسويه مطالبات سهامداران و تامين مالي لازم جهت تکميل پروژه پايانه صادراتي که در تاریخ 1395/05/20 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد.اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نابوده شده اینده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
متاسفانه مدیریت بسیار ضعیف این سهم که دارای 50 درصد سهم نیز هست هر کاری دلش میخواهد میکند و به هیچ یک از وعده هایش عمل نمیکند . العان بیش از 4 سال است وعده میدهد و عمل نمیکند و ما سهامداران هم در قیمت ها بالا گیر افتاده ایم . اگر این شرکت مدیرش یک دانشجو یا کشاورز باسوادبود العان قیمت سهم 1000 تومان بود. در این افزایش سرمایه هم سهامداران قدیمی و حتی جدید شرکت نمیکنند چرا که سهم را بالای 200 خریده اند العان هم باید پول بدهند و ایا در دو سال اینده این اقا به وعده هاش عمل کند یا مثل این چند سال نه .امیدوارم تغییر رویه بدهد و قولش را که گفته قبل از افزایش سرمایه قیمت سهم را به 300 میرساند عمل کند.
اسماعیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
خیلی جالب است سهم میخواهد افزایش سرمایه بدهد سهامداران با فروش سهم فرار میکنند تا اینکه دست افکار شوم مدیریت این سهم نیفتند .بزرگترین خیانت را فرابورس به سهامداران بهشت کرد که اجازه ورود این اقا و سهمش به فرابورس را داد و تا العان خود فرابورس و همه و همه را سرکار گذاشته
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
این اقای مدیر عامل با این سهم بهشت پارس زندگی خیلی سهامداران را که از سال 90 تا العان که 6 سال است نابود کرده / کمترین قیمت را پذیر نویسی 140 بوده و بیشتر سهامداران با قیمت 250 تا 350 دارند که البته قدیمی هستند و مدیریت سهم با دروغ و کلاه برداری بیشترشان را فراری داد . من نمیدانم باید به کجا شکایت کنیم چرا این اقا باسرمایه مردم بازی میکند . این اقا اگر بورس نبود اصلا نمیتوانست چنین شرکتی راه به اندازد و امدنش به فرابورس فقط و فقط بدلیل استفاده از سرمایه مردم برای تکمیل کارش و بعد هم همشان رافراری بدهد و سهم را کامل به نفع خودش جمع کند . البته که از گلویش پایین نمیرود مگر خدا وجود ندارد و یا خدا با کافران است که این فرد کافر بی دین با زندگی 15000 نفر سهامدار با خانواده شا ن بازی کند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
چطور فرابورس هیچ نظارتی بر سرمایه گذاری یا سهام این شرکت نداره؟