بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر : ۱۶۷۸۱۸
نماینده مردم ارومیه در مجلس توضیحاتی را در مورد برخوردش با یکی از خبرنگاران در پارلمان ارائه کرد و گفت: با شوخی عکس‌العملی از طرف من بروز نمود.

به گزارش مهر، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در خصوص رفتارش با یکی از خبرنگاران در مجلس توضیحاتی را ارائه کرد.

وی اظهار داشت: در رابطه با موضوع ناخوشایندی که بین بنده و یکی از اصحاب رسانه صورت گرفت، توضیحاتی ارائه می‌دهم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: بنده به واسطه پیگیری‌های مستمر مشکلات مردم، با سرعت به سمت دفترم برای دیدار مردمی راهی بودم؛ چند خبرنگار محترم در راه پرسش‌هایی کردند که جواب دادم.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: پرسش یکی از خبرنگاران عزیز که با سماجت انجام می‌شد، سؤال بدی بود؛ با شوخی عکس‌العملی از طرف من بروز کرد تا با سرعت به ملاقات برسم که ناخوشایند بود.

وی تصریح کرد: مثل تراکتور از هر چه در راهم بود، رد می‌شدم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه به اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام می‌گذارم، اظهار داشت: وام مسکن و درمانگاه اختصاصی خبرنگاران را پیگیری می‌کنم و مدافع گردش آزاد اطلاعات هستم.

در ادامه مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: اتفاقی که افتاد، ناخوشایند بود و طبیعتا باید شئون نمایندگان و خبرنگاران رعایت شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
نوارهای ضبط شده را هم شوخی شوخی پاک کردید؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
اقای قاضی پور سلام ..متاسفانه افراد دلسوزی مثل شما که کار بلد هم هستید ودر عرصه عمل هم این موضوعات را به اثبات رساندید به مذاق مخالفین شما خوش نمی اید وپروژه خراب کردن شما توسط افراد معلوم الحال که سیایتهای شما وحرفهاتون با منافع ایشان در تعارض است کلید خورده
عباس
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
با احترام به تمام نمایندگان مجلس ملت ما همگی خبرنگاران محترم را دوست دارند چون واقعا از قشر زحمتکش جامعه ما هستند انشااله برای خبرناران محترم مشکلی پیش نیاید ضمن اینکه همه اقشار به انداره خود زحمتکش هستند نگذارید دشمنان ایران از این فرصتها ما را تهدید کنند با تشکر باز هم همه ایرانی هستیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
این عذر خواهی بود؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
مردم با فرهنگ ارومیه فردی را به مجلس فرستادن تا اسباب مزاح مردم باشد یا اسباب افتراق مردم!!