بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر : ۱۶۷۸۳۱
بیش از 20 نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی و معرفی آنها به قوه قضائیه شدند.

به گزارش فارس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (نهم شهریورماه 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم به وزیر کشور در مورد اظهارات مسئولان ناجا در مورد عدم لزوم ثبت رسمی انتقال خودرو تذکر داد و آن را خلاف قانون دانست.

احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان به اتفاق 22 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی و میلیونی که مدت‌ها قوانین را دور زده و به غارت بیت‌المال پرداخته‌اند و نیز معرفی این افراد به قوه قضائیه شدند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
همین فردا همه را میگیرن دادگاهی میکننن اخراج میکنن
بانوی ایرانی
-
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۴
نه که قوه قضائیه با دزدان 3 هزار میلیارد و 10 هزار میلیارد دزدان دکل و 3 کشتی دزدیهای بسیار برخورد کرده فقط مانده اینها .راستی تکلیف ان یک کشتی سنگ اهن گل گهر که از مبدا حرکت کرد ولی هیچگاه به مقصد نرسید چه شد قوه قضائیه شرکت کشتی رانی را مقصر دانست یا نه؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۵
این آقای سلیمی نماینده مردم سمیرم است یا نماینده دفاتر اسناد رسمی؟! وقتی پلیس چیزی را میگوید مسلماً با قانون تطبیق داده شده و از قول حقوقدانان گفته،‌ شما به وکالت از طرف سردفترداران از هزینه تحمیلی به مردم حمایت نکنید که شائبه گرفتن حق و حساب پیش می‌آید!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
سخنس با ریس جمهور محترم وحقوق دان باسلام ....اگر این اقایان که حقوق نجومی گرفته اند خلاف قانون عمل کرده اند چرا بخاطر تصرف قانونی در اموال دولتی محاکمه نمی شوند ..اما اگر خلافی صورت نگرفته چرا از پستهای مدیریتی برکنار شده اند واز حقوق مدنی خودشان بر خلاف قانون محروم شده اند ؟؟؟!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
دولت بی تدبیر و مدیران چندشغله