بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد خبر : ۱۶۷۸۶۶
حقانی در گفتگو با خبرنگار «انتخاب» اظهار کرد: بیش از همه، نهادهای نظارتی و قضایی بر تخلف اخیر و البته تمام مسائل اشراف دارند. 

وی افزود: این ماجرای املاک نجومی که افشا شده، از حانب ما نبوده، بلکه از طریق بازرسی کل کشور نسبت به این تخلفات تذکر داده و اعلام شده است.

حقانی اضافه کرد: ما به آقای رئیس شورای شهر هم گفتیم اگر این مسئله مکاتبه شده چرا اعلام نمی کنید، اما ایشان گفتند ما در جریان نیستیم، درحالیکه اسامی دریافت کنندگان املاک مشخص بود و همه می دانستند.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: به هرحال، الان بازرسی کل کشور به ماجرا ورود کرده و مطمئنم برابر با قانون برخورد خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اعطای املاک نجومی به برخی اعضای شورای شهر گفت: اجازه بدهید به این حوزه ورود نکنم، از انهایی که گرفتن و دادن بپرسید، اگر نصف تهران را هم به من بدهند، از اصول خود نمی گذرم.

حقانی تاکید کرد: آنهایی که دادند و گرفتند باید استدلال بیاورند. براساس اسامی که منتشر شده، فعلا 5 تن از اعضای شورای شهر از شهرداری، ملک گرفته اند. این افراد اصولگرا هستند البته دو نفر آنها بی تقصیر بودند و مغبون شده بودند.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: من نمره مثبتی به آقای قالیباف نمی دهم، ایشان و آقای چمران 11 سال است  که در کنار هم کار کرده اند. شورا بر شهرداری ناظر است، بنابراین اگر شهر خوب اداره شده، باید به هردو آفرین گفت و اگر نبوده هر دو مقصرند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
AHMAD
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
شورای شهر کی علم کرد جمش کنید اجز بخور بخور و رانت برای این مردم چه دستاوردی داشتنند خدا لعنت کند انهایی را که دایم برای کشور و مردم مفت خور اضافع میکنند .اقایان با رانت ااموال بیتالمال این مردم بدبخت را بالا کشیدنند حالا همه چیز را انکار میکنند وشهرداری از هرگونه اتهامی پاک و مبراست .شما گفتید و مردم باور کردنند