بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
با توجه به اینکه سود انباشته "لخزر" در حال حاضر به بیش از 3 برابر کل سرمایه آن رسیده، هیأت مدیره پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی از این محل را برای سال مالی جاری در دستور کار قرار داده اند که پس از موافقت سازمان مجمع فوق العاده آن برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۱۶۸۰۰۴
نویسنده :
یارمحمدی

صورت های مالی شرکت صنعتی پارس خزر که در گروه ماشین آلات و تجهیزات مشغول به فعالیت است، گواه از سود انباشته قابل توجهی در این مجموعه دارد، که برنامه "لخزر" برای این مبلغ سود انباشته برای سهامدارانش جای سوال دارد.

در همین ارتباط مدیر مالی شرکت صنعتی پارس خزر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: با توجه به اینکه سود انباشته "لخزر" در حال حاضر به بیش از 3 برابر کل سرمایه آن رسیده، هیأت مدیره پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی از این محل را برای سال مالی جاری در دستور کار قرار داده اند که پس از موافقت سازمان مجمع فوق العاده آن برگزار خواهد شد.

حسین جعفری رشت آبادی در ادامه افزود: از جمله مهمترین برنامه ها و پروژه هایی که شرکت صنعتی پارس خزر برای سال مالی جاری در نظر دارد احداث، تجهیز و راه اندازی کارخانجات پارس خزر در شهر صنعتی رشت با زیر بنای حدود 25 هزار متر مربع می باشد و انتقال کارکنان و امکانات و امکانات موجود در کارخانه فعلی به کارخانه جدیدی در دستور کار دارد.

وی گفت: راه اندازی خطوط تولید ماشین لباسشویی در 2 طرح و رنگ متفاوت نیز از برنامه های سال جاری مجموعه است که تولید آنها آغاز شده و از نظر کیفیت قابل قیاس با برندهای معروفی همچون ال جی و سامسونگ می باشد. البته مجوز تولید دستگاه ظرفشویی نیز اخذ شده اما هنوز تولید آن آغاز نشده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: تنوع محصولات و افزایش سهم از بازار پارس خزر از مهمترین اهداف مجموعه می باشد و در همین راستا محصولات جدید شرکت نیز با استفاده از تکنولوژی روز اروپا که از هند وارد می شود، در حال ساخت است.

جعفری رشت آبادی در خاتمه گفت: مجموعه پارس خزر به دنبال تأمین نقدینگی از طریق روند قیمتی سهام شرکت نیست. معتقدم که سهام "لخزر" سهامی قدرتمند بوده و سهامداران آن نیز نباید به دنبال نوسانگیری با دید کوتاه مدت باشند. بلکه به آنها توصیه می شود به صورت بلند با ما همراه شوند و سهامدار کنند چرا که در صورت بهبود شرایط اقتصاد کشور فعالیت های شرکت صنعتی پارس خزر نیز قوت خواهد گرفت.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
تکنولوژی روز اروپا وارداتی از هند؟!!