بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر : ۱۶۸۲۵۰


زمان دریافت خبر : جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 14:39

عذرخواهی آیت الله هاشمی رفسنجانی از مدعوین یک برنامه در مشهد
مشهد- ایرنا- رئیس مجمع تشخیص مصلحتنظام از مدعوین و میهمانان برنامه بازدیدش از پارک علم فناوری خراسان بخاطر انتظار فراتر از برنامه مقر برای استماع سخنانش، عذرخواهی کرد.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی روز جمعه 19 شهریور در ادامه برنامه های سفر سه روزه اش به مشهد از پارک علم و فناوری خراسان در مشهد بازدید کرد.
به گزارش ایرنا، طبق اعلام برنامه قبلی مقرر بود رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ساعت 10 صبح در پارک علم و فناوری خراسان حضور یابد و علاوه بر بازدید از برخی شرکتها و دستاوردهای آنان، در جمع محققان و اندیشمندان به ایراد سخنرانی بپردازد اما این برنامه با ساعاتی تاخیر آغاز شد. 
آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از حضور در این جمع گفت: به من گفته بودند قرار است فقط بازدیدی کوتاه از پارک علم و فناوری انجام شود و هیچگونه توضیحاتی نیز ارائه نشده بود. 
ویافزود: پس از نزدیک شدن به پارک علم و فناوری اطلاع دادند میهمانان بسیار زیادی نیز منتظر شما هستند و من به همین دلیل از شما عزیزان عذرخواهی می کنم. 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: در تمام عمرم با چنین مساله ای روبه رو نشده بودم و این نخستین خطای بزرگی است که توسط تیم تشریفات رخ داده است.
آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و دیگر مسئولان این استان ظهر امروز از پارک علم و فناوری خراسان در مشهد بازدید کرد. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر