بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر : ۱۶۸۶۳۱
نویسنده :
سهیلا صالحی

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، شرکت خدمات دريايي و کشتيراني خط دريا بندر براساس گزارش شفاف سازي اطلاعات در خصوص برگزاري يا مشارکت در مناقصه ها و مزايده هاي با اهميت و نتيجه آن و خريد يا فروش بااهميت دارايي ها، توثيق يا فک رهن بخش قابل توجهي از آن هااعلام نموده که:

1- اين شرکت در مناقصه اجاره تجهيزات لايروبي در حوزه شمال به منظور عمليات لايروبي , راهبري , نگهداري و تعمير لايروبها و تجهيزات مربوط برگزار شده از جانب اداره کل بنادر و دريانوردي استان گيلان (موجر) برنده شده است . مدت اجراي موضوع قرارداد از تاريخ 95/03/01 به مدت 5 سال و قرار داد درمرداد ماه 95 به شرکت ابلاغ شده است. تعيين آثار مالي نياز به بررسي بيشتري دارد که در اسرع وقت اطلاع رساني خواهد شد.

2- شرکت خدمات دريايي و کشتيراني خط دريابندر در راستاي اهداف شرکت و سياستگذاري سهامداران محترم نسبت به خريد 2 فروند شناور يدک کش چند منظوره ASD از کشور چين اقدام نموده است . معادل 20% قيمت خريد به فروشنده پرداخت و الباقي به همراه سود تسهيلات طي اقساط ماهانه و ظرف 4 سال پرداخت خواهدشد. آثار مالي نياز به بررسي بيشتري دارد که در اسرع وقت اطلاع رساني خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر