بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد خبر : ۱۶۸۹۰۸
با مصوبه هیات وزیران، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان عضو جدید ستاد هدفمندی یارانه‌ها شد.

به گزارش مهر هیات وزیران در جلسه ۲۸ شهریورماه امسال خود، تغییر جدیدی در ترکیب ستاد هدفمندی یارانه‌ها ایجاد کرد. بر این اساس به پیشنهاد محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، محمود نوابی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو ستاد هدفمندی یارانه‌ها شد.

در متن تصویب‌نامه هیات وزیران که ۳۱ شهریورماه امسال با امضای اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور به سازمان برنامه و بودجه کشور، نهاد ریاست جمهوری، معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده، آمده است:

هیات وزیران در جلسه ۹۵/۶/۲۸ به پیشنهاد معاوت اجرایی رئیس‌جمهور و به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و بیست و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تصویب کرد:

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به ترکیب اعضای ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها موضوع تصویب نامه شماره ۱۲۰۰۴۴/ت۴۹۵۸۶ ه مورخ ۱۳۹۲/۶/۲۶ و کارگروه تنظیم بازار موضوع بند «پ» تصمیم نامه شماره ۱۷۳۴۹۶/ت ۵۰۲۰۴ مورخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۹ اضافه می‌شود.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس‌جمهور
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
ستاد ناهدفمندی یارانه ها چون هنوز هم بسیاری از ثروتمندان در حال دریافت یارانه 45500 تومانی هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش مجدد قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر، نرخ هر کیلوگرم شقه بدون‌دنبه برای مصرف‌کنندگان، به ۳۵ تا ۳۶ هزارتومان رسیده است.
علی‌اصغر ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر از افزایش مجدد قیمت گوشت گوسفندی در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: قیمت این نوع گوشت از شنبه هفته جاری مجددا ۱۰۰۰ تومان گران شده است.