بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر : ۱۶۸۹۱۵
مراسم تودیع و معارفه معاونت امور بانکی، موسسه اعتباری ثامن با حضور مدیرعامل، قائم‌مقام معاونان و تمامی مدیران صف و ستاد برگزار شد.
به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن؛ با صدور حکمی از سوی محمدابراهیم پورزرندی مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن، عبدالکریم قوامی فر به‌عنوان معاون امور بانکی منصوب و از تلاش‌های اسماعیل حیدرزاده معاون پیشین تشکر و قدردانی شد.
مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن در جمع معاونین و مدیران ستادی و مدیران حوزه‌ها با تشکر از زحمات معاون پیشین امور بانکی عبدالکریم قوامی فر را به‌عنوان معاون جدید معرفی و اعلام کرد: تغییرات متناسب با ساختار جدید بانکی است و هدف تقویت مناطق و حوزه ها است و در این مسیر باید تلاش بیشتری برای رسیدن به اهداف مجموعه داشت که با همیاری همکاران در صف و ستاد اجرایی می شود.
وی با اعلام اینکه معاون جدید امور بانکی صاحب ایده و فکری نو است، اضافه کرد: معاون جدید امور سابقه درخشانی در حوزه بانکی دارد و فردی است که تغییرات جدید در ساختار موسسه با توجه به شرایط موجود اقتصادی کشور برای ثامن رقم می‌زند.
اسماعیل حیدرزاده معاون پیشین امور بانکی موسسه اعتباری ثامن در مراسم تودیع خود با اشاره به توان و تخصص نیروهای حاضر در موسسه گفت: امروز یکی از بهترین روزهاست و در مقایسه با سالهای 90 تا 94 قابل قیاس نیست.
حیدرزاده به مواردی مانند آموزش، مسائل فقهی و شرعی، مشتری مداری، اتاق فکر، بازاریابی، احساس امنیت شغلی کارکنان پرداخت و گفت: تمام تلاش ما برای رشد مجموعه در بخش‌های مختلف به‌گونه‌ای بوده که امروز شاهد مجموعه‌ای هستیم که افتخار آن را دارد، جایگاه ویژه‌ای نزد مشتریان به دست آورده است.
عبدالکریم قوامی فر معاون جدید امور بانکی در جمع مدیران صف و ستاد با برشمردن دو مزیت خاص موسسه اعتباری ثامن گفت: وجود نیرو انسانی متخصص و وجود تعامل سازنده بین موسسه و کارکنان که منجر به بلوغ سازمانی شده است مهم‌ترین مزیت‌های موسسه ثامن است.
قوامی فر با عنوان اینکه به شور و علاقه جوانان مجموعه امید فراوان دارد اظهار داشت: امید است با تلاش جمعی راه گذشتگان را با سرعت بیشتر ادامه دهیم.
وی نظر هیئت‌مدیره و مدیران ارشد موسسه را دستیابی به جایگاه برتر در رقابت بانکی دانست و ادامه داد: تغییر ساختار مناطق به نواحی چهارگانه برای افزایش حدود اختیارات حوزه‌های موسسه در راستای افزایش گستره خدمات‌دهی و سرعت ارائه خدمات صورت گرفته است.
معاون جدید امور بانکی موسسه اعتباری ثامن با اعلام اینکه تقسیمات براساس تقسیمات کشوری اعمال شده است اضافه کرد: دغدغه های نیروها مهمترین اولویت ما است چرا که منافع سازمان با منافع کارکنان هم پوشانی دارد و در این تقسیم بندی تمامی جوانب لحاظ شده است.
وی یکی از مزیت های دیگر این تقسیمات را جلوگیری از هزینه های غیر ضروی دانست و افزود: با اجرای شدن این تقسیمات هزینه های غیر ضروری کاهش می یابد و همچنین با وسعت بخشیدن به اختیارات حوزه ها و ناحیه ها این اختیارات با رشد سازمان افزایش می یابد.
قوامی فر به مسئله اخلاق اشاره داشت و تصریح کرد: اخلاق اولویت اصلی سازمان باشد و به بیشترین بها را برای اخلاق باید داده شود.
وی اضافه کرد: مشتری مداری و سلامت کاری از جمله مواردی است که سبب جلب اعتماد بیشتر مشتری و خوشنام تر شدن خواهد بود.
معاون جدید امور بانکی موسسه اعتباری ثامن با تاکید بر رعایت انضباط گفت: انضباط لازمه رشد سازمان است و اگر فردی این مسئله را سهل شمرده و رعایت نکند برخورد خواهد شد، چرا که یکی از ارکان و اصول حوزه بانکی بر اساس دقت و انضباط است.
وی از مدیران خواست تا در اسرع وقت پاسخ نامه ها و مکاتبات را داشته باشند تا بتوان سریعتر تصمیم گیری کرد و حتی اگر پاسخ منفی هم بوده باشد بتوان زودتر برنامه ریزی کرد.
قوامی فر ضمن اشاره به تلاش همه مدیران خاطرنشان کرد: همه باید با هم تلاش کنند تا به راهبرد های مدیریت عمل کنند و از همین جلسه از تمامی مدیران استانها و نواحی خواستار یک عهد و پیمانی هستم که بتوانیم ثامن را به رتبه های بالاتری که شایسته ی آن است برسانیم.
در این مراسم ، قوامی فر به عنوان معاون امور بانکی موسسه اعتباری ثامن معرفی و با اهدای حکمی رسما فعالیت خود را در این موسسه شروع و از زحمات حیدرزاده معاون پیشین امور بانکی موسسه تجلیل شد.
عبدالکریم قوامی فر پیش از این عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ملت، قائم مقام مدیرعامل بانک ایران زمین و یکی از مدیران پژوهشكده پولي و بانكي بوده است.

جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir


اشتراک گذاری :
ارسال نظر