بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر : ۱۶۸۹۴۹
مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر توصیه به عدم حضور یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات 96 گفت: نظرات رهبر معظم انقلاب برای همه نیروهای انقلاب از جمله آقای احمدی‌نژاد حجت است.

عبدالرضا داوری مسئول تشکیلات مرکز هماهنگی هواداران احمدی‌‌نژاد «هما» و مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر توصیه به عدم حضور یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات 96 اظهار داشت: نظرات رهبر انقلاب برای نیروهای انقلاب حجّت و مبنای عمل است.

داوری با تاکید براینکه هر نیروی انقلابی در مسیر تکاملی انقلاب حتما نظرات رهبری را مبنای عمل خود قرار می‌دهد، تصریح کرد: ما به لحاظ اعتقادی و سیاسی بر این باور هستیم که نظرات رهبری که توسط ایشان اعلام می‌شود قطعا حجت است.

این فعال سیاسی درباره احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد خودش از سرسلسله نیروهای انقلابی است که همین مبنا را خواهد داشت و نظرات رهبر معظم انقلاب قطعا برای او نیز حجیّت خواهد داشت.

همچنین حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر از نزدیکان احمدی‌نژاد و امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست‌جمهوری در دولت دهم، در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر توصیه به عدم حضور یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات 96، اظهار داشت: همه ما باید بیانات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب بدانیم و همه نیروهای ارزشی و متدین باید از توصیه‌های ایشان پیروی کنند.

امیری‌فر با اشاره به هجمه‌های سنگین علیه اسلام و انقلاب و تهاجم فرهنگی، تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم در برابر دشمنی که برای نابودی انقلاب کمر همت بسته، متحد شویم.

امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست‌جمهوری در دولت دهم با تأکید بر اینکه ما باید بیانات رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهیم، یادآور شد: ‌فرمایشات امروز مقام معظم رهبری برای ما حجت است و نباید به اختلافات دامن زد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم موفق باشیم، همه مردم و مسئولان باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشند و صحبت‌های رهبری را هم نباید به مولوی و ارشادی تقسیم کرد؛ چراکه این امر  ما را به انحراف می‌کشاند.

امیری‌فر با بیان اینکه ما اگر می‌خواهیم عاقبت‌به‌خیر شویم، باید به دستوارت و توصیه‌های ولی‌فقیه زمان گوش فرا داده و آن را رعایت کنیم، یادآور شد: برای آقای احمدی‌نژاد نیز حرف‌های مقام معظم رهبری صد درصد حجت خواهد بود؛ چراکه امام خامنه‌ای بارها از ایشان حمایت کرده و آقای احمدی‌نژاد نیز همواره در جلسات عمومی و خصوصی به صحبت‌های رهبر انقلاب استناد کرده‌اند.

امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست‌جمهوری در دولت دهم در پایان اظهار داشت: دشمنان و رسانه‌های بیگانه روی این موضوع برنامه‌ریزی نکنند؛ چراکه احمدی‌نژاد قطعاً در خط ولایت و رهبری است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
چه کسی بهتر از خود مقام معظم رهبری برای اداره کشور؟ ایشان رییس جمهور همزمان هم باشند خیلی بهتر است.
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
خداراشکر الحمدلله مرحبا آفرین به رهبر عزیزم جانم به فدایش 2بار به این بابا رای دادم به کسی که با ریش وتسبیح اومد وچفیه ومقدسات رو زیرسوال برد وگند زد به مملکت آخرهای جنگ بود که رفسنجانی پذیرش قطعنامه رو اعلام کرد من توی گردان حبیب لشگر محمدرسول الله بودم وموقع شنیدن این خبر مادر ساختمان گردان بودیم حاج حسن محقق وحاج طایب اومدن صحبت کردن بالاپشت بام ساختمان گردان همه بچه ها جمع شده بودن بعضی بهت زده بودن بعضی گریه میکردن که چرا جنگ تموم شد فکرنمیکردیم یه روزی بیاد یه نفربانقاب ولایت باذکر اللهم عجل لولیک الفرج وبا گردن انداختن چفیه وتسبیح بدست گرفتن همه متدینین حزب اللهی ها ارزش مدارها ولایت مدارها ودوستداران زجرکشیده ها ودلسوزان انقلاب رو به سخره بگیره و کاری که ریسجمهور قبلی وحتی قبلی تر ازاون هم یعنی رفسنجانی نکرده بود یعنی قهرکردن ده روزه و زیرسوال بردن کیان نظام ولایی آبرویی برای حزب اللهی نذاشت آنچنان ضرباتی وارد آوردکه نمیدونم کی مقوله اصولگرایی دوباره جان میگیرد بهرحال ازته دل خوشحال ونمیدونم شادی ام رو چجوری جشن بگیرم فقط وفقط عشقم رهبرمه وفدای دهان مبارک رهبرم ودست وپایش غرقه بوسانم
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
سلام:اگرحضرت اقا دستورداده اند سمعا وطاعتا:ولی تحمل این دولت برای چهارسال دیگر فاجعه است حتما اقا برای دولتی منهای روحانی فکر اساسی کرده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷
احمدی نژاد با این تبلیغاتش,یک بازی گسترده راه انداخته بود و در جامعه یک دو قطبی خوب و بد ایجاد کرده بود و با این عملکرد رهبری ,مشخص شد کاندید اصولگرایان دیگر یک نمک نشناس,ریاکار دو رو نیست.

امیدوارم رئیس جمهور بعدی در فکر عزت ایران و خودباوری و غرور ایرانیان باشد.
یک ایرانی هر کاری میتواند بکند.
برای ایرانیان غیر ممکن معنی ندارد.
ایران توسط ایرانیان در راه ابر قدرت شدن پیش میرود. انشاا...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
تاالان مگر رییس جمهور داشتیم.......................؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
این رییس جمهورها همه از تور همین آقا ردمی شن پس خودتان را اذیت نکنید..
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
نظر مرد مهم است که در صورت کاندید شدن یا تو شورای نگهبان رد میشد یا اینکه اصلا رای نمیاورد .البته روی این مردم نمیشه حساب کرد یه اشتباه ممکنه چندین بار مرتکب بشند ما ملت احساسی هستیم کمتر از عقلمون کمک میگیریم