بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد خبر : ۱۶۹۰۱۳
گروه بین‌الملل: گوپال سینگ چاولا طی همایشی در لاهور پاکستان اظهار کرد: امام حسین تنها امام شیعیان یا گروهی از مسلمانان نیست، بلکه امام تمام بشریت محسوب می‌شود.
رهبر سیک‌های پاکستان: حسین(ع) امام تمام بشریت است
گوپال سینگ چاولا رهبر سیک‌های پاکستان 
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری حوزه، همایش صلح میان ادیانی امام حسین(ع) دیروز، پنجم مهرماه، با نظارت بنیاد حسینیه افکار، با حضور رهبران مذهبی و اقلیت‌های دینی در شهر لاهور پاکستان برگزار شد.  
گوپال سینگ چاولا، رهبر سیک‌های پاکستان، در این همایش گفت: «حضرت امام حسین تنها امام شیعیان یا گروهی از مسلمانان نیست، بلکه امام تمام بشریت محسوب می‌شود». 
 گوپال در ادامه افزود: «مردم غیرمسلمان نیز همانند مسلمانان به خاطر شهادت حضرت امام حسین(ع) عزادار هستند و او را جاودان می‌دانند. کسی که به حسین(ع) عشق نورزد، انسان نیست. حضرت امام حسین تاریخ صبر، عزم و شهادت را ساخته است». 
بر پایه این گزارش به نقل از «pakobserver.net»، در این همایش محمد اکبر برخورداری، مدیر مرکز فرهنگی ایرانیان نیز گفت: «اسلام پیام صلح، عشق و برادری را ترویج می‌دهد و تروریسم و بی‌قانونی را محکوم می‌کند. زندگی امام حسین نیز نور هدایت برای ماست». 
در این همایش تاثیر رضا نقوی، میرمرغوب نقوی، بشارت علی کربلایی، علی رضا کاظمی، جاوید اکبر ساقی و دیگر رهبران غیرسیاسی، مذهبی و اقلیت‌های پاکستان حضور داشتند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
واه.رهبر سیک ها؟؟!!خخخخخخخخ