بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
طی معاملات روز جاری:

"غگلستا" 4760 ریال کشف قیمت شد

در جریان معاملات روز جاری، 12 میلیون سهم از سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان برای اولین باز پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس در نماد "غگلست" عرضه شد.
کد خبر : ۱۶۹۰۵۴
نویسنده :
یارمحمدی

با اعلام پیغام ناظر بازار 10 درصد از سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در بازار فرابورس عرضه شد و در نهایت هر سهم "غگلستا" 4760 ریال قمت خورد.

به گزارش بورس نیوز، در جریان معاملات روز جاری، 12 میلیون سهم از سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان برای اولین باز پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس در نماد "غگلست" عرضه شد. این شرکت برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 به ا زای هر سهم 722 ریال سود برآورده کرده است که با توجه به کشف قیمت 4760 ریالی نسبت پی بر ای حدود 6.5 مرتبه به خود گرفت.

همچنین این مجموعه فعال در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر بر اساس عملکرد 3 ماهه سال مالی جاری سود 236 ریالی محقق کرده است.

در پایان این گزارش می افزاید، نحوه اختصاص سهام به معامله گران آنلاین طی پیغام های بعدی از سوی مدیر ناظر بازار فرابورس اطلاع رسانی خواهد شد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
مسخره است عمدا" یکسری کارگذاریها را از کار انداختند؟؟؟؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
اگر نگاهی به قیمت سهام های گروه پگاه کنیم متوجه میشیم که همگروهی غگلستا که امرور غرضه شد 476تومن و به زودی 100درصد رشد خواهد کرد و غفارس 500 تومن وغشان 340 تومن وغشصفا 510 تومن و غشاذر 160 تومن ...پس تمام سهام ها سازمان شیر یعنی پیش به سوی بالای 500 تومن و هر سهمی که جا مونده رشد خواهد کرد تا بالا..... حالا غشاذر روندی کاملا صعودی و تازه شناوری کم و کارحانه قدیمی را در لیست فروش گذاشته و کارخانه جدید با 40% ظرقیت کار میکند و خط تولید جدید را افتتاح کرده و صادرات خوبی در سه ماه گذشته داشته و هزینه های مالی نیز کم شده .شرکت کوچک با پتانسیل زیاد و اهرم بالا .....حالا خودتون برید تحقیق کنید و بررسی کنید غشاذر پیشرفته ترین تجهیزات در بین کارخانه های لبنی را دارد....یک سهم کانسلیمی..... بررسی ئ تحقیق و خرید فقط با مدیریت سرمایه و رعایت حد ضرر ...غشاذر نیز خود را به قیمت سهام های گروه سازمان شیر خواهد رساند انها 500 تومن و غشاذر 160 تومن...