بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر : ۱۶۹۰۵۸

به گزارش سایپا نیوز و به نقل از ایسنا، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در پی استقبال بی نظیر مشتریان از خودروی ساندرو استپ وی، گروه سایپا اقدام به پیش فروش مجدد این محصول نموده است.
وی افزود: با هدف ایجاد امکان خرید مشتریان شرکت سایپا پیش فروش ماه های بهمن و اسفند، صرفا برای مشتریان و از طریق ثبت نام اینترنتی اعلام شده و در این ثبت نام هر کد ملی یک بار امکان خرید دارد.
تقی زاده تصریح کرد: در این طرح فروش برای کسانی که قبلا سابقه خرید این خودرو را دارند امکان خرید وجود نخواهد داشت ضمنا بسته به میزان استقبال و تقاضای بازار این روش ادامه خواهد یافت.
وی افزود: مشتریان محترم اطمینان داشته باشند که امکان خرید به نرخ مصوب از طریق سایت شرکت سایپا با هدف جلوگیری از ایجاد بازار سیاه ادامه خواهد داشت و در این طرح، به منظور جلوگیری از سوء استفاده و بهره برداری بهتر مشتریان گرامی، امکان صلح وجود ندارد.
معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا تصریح کرد: مشتریان محترم جهت ثبت نام می توانند ، به نشانی اینترنتی www.saipagroup.ir مراجعه و ثبت نام نمایند.
گفتنی است فروش این محصول با قیمت 52 میلیون و 500 هزار تومان در ابتدای هفته جاری آغاز شده که با استقبال بی نظیر هموطنان در مدت نیم ساعت، تعداد 4000 دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است.

پاسخ سایپا به تقاضای مشتریان ساندرو استپ وی + تصویر بخشنامه

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
دولت باایجاد فضای دونرخی تمام محصولاتش روراحت میفروشه،سیستم اول انقلاب ....حالا هی مردم کمپین خودرو ایرانی نخرراه بندازند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
آشغالترین خودرو ..این آشعالهای بی کیفیت را به مردم با بزک کردن روی لبه گلگیروکاپوت وصندوق عقب وچراغهامردم را هالو گیر آوردن کیفیت توی شاسی وبدنه پرقدرت وموتورپرقدرت وچرخها باید اتفاق بیفته نه درظاهر یک خودرو ورنگ آن....................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دستجردی اصفهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
در مرحله اول چه کسانی خریدند