بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
کد خبر : ۱۶۹۱۰۹

رادوشویچ در اولین تجربه خود با پیراهن پرسپولیس در ضیافت پنالتی ها به هیچ توپی نه نگفت تا خاطره ای تلخ از خود برجای بگذارد.


به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشویچ در غیاب علیرضا بیرانوند این فرصت را پیدا کرد تا به عنوان دروازه بان اصلی پرسپولیس در جدال برابر قشقایی درون دروازه ایستاده و توانایی هایش را به عنوان آخرین خرید خارجی باشگاه بروز دهد.

 


رادوشویچ که با سرو صدای زیاد و از تیمی معروف در مجارستان راهی پرسپولیس شد تا جای خالی آلکساندر لوبانف را پر کند با وجود این که در جریان بازی نمایش چندان بدی ارائه نداد و در یکی دو صحنه با واکنش های دیدنی خود مانع بیشتر باز شدن دروازه پرسپولیس شد اما در جریان پنالتی ها به هیچ توپی نه نگفت تا ماموریت نخست او در تیم پرطرفدار ایرانی با شکست مواجه شود.

 


نکته عجیب در خصوص این دروازه بان خوش قد و قامت کروات این بود که رادو در هیچ کدام از شش ضربه پنالتی بازیکنان قشقایی زاویه را درست تشخیص نداد و همه توپ ها را برعکس رفت و تنها تماشاگر ورود ضربات بازیکنان نه چندان سرشناس قشقایی به دروازه اش بود تا نشان بدهد هیچ تبحری در گرفتن ضربات پنالتی ندارد و مربی دروازه بان های پرسپولیس باید بیشتر روی این ضعف او در جام حذفی کار می کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر