بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
کد خبر : ۱۶۹۶۵۳

اولین جرقه‌ حاشیه‌های سحر قریشی بعد از همان سریال دلنوازان شروع شد. وقتی که شوهرش مصاحبه کرد و گفت سحر را 6 ماه است که ندیده و او اگر می‌گوید دیپلم گرفته دروغ می‌گوید.

جنجال‌های بی‌پایان سحر قریشی به روزنامه ها کشیده شد+ عکس

به گزارشتهران پرس،داستان سحرقریشی از سریال دلنوازان شروع می‌شود وقتی که نقش منفی سریال بود و پسر معصوم داستان (شاهرخ استخری) را شیفته خود می‌کرد.بعد از این سریال، او حسابی گل کرد و به قول خودش مردم او را در خیابان نشان می‌دادند و به اسم شخصیتش در سریال، یلدا صدایش می‌زدند.بعد از دلنوازان با او مصاحبه‌ای کردند و او گفت: «شهرت برایم اهمیتی ندارد، بلکه ارائه نقش خوب و مردم پسند برایم مهم است.من به بازی در نقش‌های متفاوت علاقه‌مندم تا این‌که به دنبال شهرت باشم.دوست دارم توانایی‌هایم را با بازی‌ام نشان دهم.» که انصافا جمله خنده‌داری بود

در دنیای هالیوود و غربی‌ها، چهره‌های زرد (کسانی که فقط حاشیه پررنگی دارند) معمولا شامل بازیگرها نمی‌شود و بیشتر مدل‌ها، خوانندگان تین‌ایجری و چهره‌های سرگرمی چهره‌های زردی هستند اما از آن‌جایی که در ایران این دست آدم‌ها نمی‌توانند باشند، زرد‌ها بازیگر ‌می‌شوند.و البته یکی از موفق‌ترین شخصیت‌های چند سال اخیر ایران را باید سحرقریشی بدانیم، بازیگری که انصافا هنرمند نیست و بیشتر نان حاشیه‌هایش را می‌خورد.
طلاق بلافاصله بعد از شهرت
اولین جرقه‌ حاشیه‌های سحر قریشی بعد از همان سریال دلنوازان شروع شد.وقتی که شوهرش مصاحبه کرد و گفت سحر را 6 ماه است که ندیده و او اگر می‌گوید دیپلم گرفته دروغ می‌گوید.پس از آن هم گفت که راضی نیست همسرش بازیگر شود و مهران اخوان و سحر قریشی از یک‌دیگر جدا شدند.
هرچند که سحر قریشی چند سال بعد رسما با امید علومی (خواننده پاپ) ازدواج کرد و روی جلد مجله ایده‌آل رفت.
برنامه دید در شب و جشنواره سوتی
چند سال گذشت و در طی این‌سال‌ها سحر قریشی در فیلم‌های بدنه سینما مثل «زن، مرد، زندگی»، «رسوائی 2»، «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» و...بازی کرد و مخاطب‌های زیادی را هم به دست آورد تا حدی که به عنوان یک چهره جذاب به برنامه «دید در شب» دعوت شد.رشیدپور در انتهای برنامه چند تصویر به اون نشان داد که قریشی در عین ناباوری هیچ‌کدام را نمی‌شناخت.
و ملت‌ هم برایش نوشتند:
- «سحر قریشی همچنان ممنوع‌التصویر است» این بنده خدا فرق عزت الله انتظامی و ناتالی پورتمن رو نمیدونه، چه مشکلی می‌تونه داشته باشه آخه!
- ممنوع التصویری سحر قریشی توی تلویزیون برداشته شد.می‌گن وقتی بعد از مدت‌ها وارد صدا وسیما شده، به سرافراز گفته: وای آقای لاریجانی، چقدر عوض شدین!
دعوا با نیکی ، دعوا با مجری
بچه‌های «تی‌وی‌پلاس» یک مصاحبه با سحرقریشی ترتیب دادند و کمی از حواشی او پرسیدند.
کلیپ زیر جواب او به جریان دعوایش با مجری صداوسیما است.
واکنش تند «سحر قریشی» به شوخی جنجالی مجری مشهور
و این کلیپ هم جریان بی‌محلی نیکی کریمی و حرص خوردن او از این قضیه است
سحر قریشی: از نیکی کریمی توقع آن رفتار زشت و توهین ها را نداشتم
و اما اینستاگرام!
صفحه اینستاگرام سحری قریشی خودش یک دنیا داستان دارد.از داستان عکس‌های فشن‌طورش که او را لیدی گاگای ایرانی‌ها خواندند تا این عکس و کپشن‌های انگلیسی که همه را اشتباه نوشته بود.
اما اصل ماجرا هک شدن صفحه اینستاگرام اوست که حالا با 4.4 میلیون فالور در دست یک هکر سعودی است.این جوان عربستانی خیلی شیک آدرس پیج خود را هم گذاشته که من هک کرده‌ام و به جای سحر قریشی هم دو پست منتشر کرده که یکی از آن‌ها عکس پادشاه عربستان است.
مهمان خبرساز «ماه عسل » به کمک سحر قریشی آمد
صفحه اینستاگرام سحر قریشی که هک شده بود، به دست شایان سعیدی مهمان جنجالی برنامه ماه عسل از دست هکرها آزاد شد.


http://app.akharinkhabar.ir/AndroidOnlineNewsImage.aspx?id=11224180



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
مداح بود خوب بود یا کل قرآن و از حفظ میگفت