بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر : ۱۶۹۶۶۲

یک ماه پیش، زمانی که سامسونگ از گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد قرار بر این بود تا در این گوشی از رنگ آبی مرجانی در کنار رنگ های مشکی، نقره ای و سفید استفاده شود. زمانی که سامسونگ فروش نوت ۷ های خود را در اکثر نقاط دنیا شروع کرد، بیشتر توجه ها به رنگ آبی مرجانی جذب شده بود که موجب بیشترین فروش نوت ۷ در رنگ آبی مرجانی شد.

پس از چند هفته با شکست پروژه نوت ۷ و انفجار این پرچمدار شرکت سامسونگ، با توجه به احتمال از دست دادن اعتماد مشتریان، سامسونگ تصمیم به راه اندازی دوباره خط تولید گلکسی s7 گرفت. با توجه به شایعات، سامسونگ از فروش پرچمدار پیشین خود برای جبران زیان وارده توسط نوت ۷ چندان راضی نیست و به همین خاطر تصمیم گرفته است تا رنگ آبی مرجانی را اختصاصی به s7 Edge اضافه کند. شاید این کار علاقه مشتریان سامسونگ را به خرید گلکسی s7 Edge اضافه کند و سامسونگ بتواند تا اسفند ماه امسال در زمان رونمایی از گلکسی s8 ، محبوبیت خود را حفظ کند.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بدنه دستگاه s7 Edge با قفل شبکه ای شرکت Verizon (ورایزن) در مرحله انبوه سازی می باشد. سامسونگ در حال حاضر تصمیم گرفته تا برای مدت کوتاهی از شرکت مخابراتی Verizon برای فروش محصولات خود در بازار های آمریکا استفاده کند، همچنین به احتمال زیاد گلکسی s7 Edge با رنگ فریبنده و زیبایش تا ماه آینده در بازار های جهانی موجود می باشد.

در هر صورت سیاست جدید سامسونگ برای افزایش فروش گلکسی s7 می تواند به حفظ ارزش این شرکت در برابر رقبای دیگرش تا حدودی کمک کند ولی فراموش کردن فاجعه ای که نوت ۷ برای سامسونگ به بار آورد ممکن نیست و اعتماد مشتریان نسبت به برند تجاری سامسونگ در خطر است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر