بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر : ۱۶۹۷۸۷

تصاویر دوربین‌های مداربسته اما نشان دادند که آسیب وارده بر خودرو ناشی از حمله سگ‌های ولگرد در شهرکی بوده که خودرو در آن پارک شده بود.

سرویس اجتماعی-خبرگزاری «دوغان» ترکیه با انتشار فیلمی از دوربین مدار بسته گزارش داده که سگ‌های ولگرد در سقاریه در استان مرمره ترکیه خوردوی یک مرد ترک را نابود کرده‌اند.

به گزارشآفتاب‌نیوز؛ صاحب این خودروی از بین‌رفته «جم آجار» نام دارد که مکانیک است. او پس از مشاهده سپر کنده‌شده خودرویش شوکه‌شده بود و فکر کرده بود که این حادثه تلاش برای سرقت بوده است در نتیجه، با پلیس تماس گرفت.

سگ‌های ولگرد یک خودرو را نابود کردند+تصویر

تصاویر دوربین‌های مداربسته اما نشان دادند که آسیب وارده بر خودرو ناشی از حمله سگ‌های ولگرد در شهرکی بوده که خودرو در آن پارک شده بود.

آجار می‌گوید که کل هزینه تعمیرات در حدود ۵ هزار لیر می‌شود. او می‌گوید شاید این حمله به دلیل پنهان شدن یک گربه زیر خودروی او صورت گرفته باشد.

او اما می‌گوید که در فیلم هیچ گربه‌ای دیده نشده است. آجار می‌گوید هیچ‌گونه شکایتی درباره نابودی خودرویش توسط سگ‌ها ندارد!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
آستیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
باز هم به فهم شعور شما که هیچ شکایتی از سگهای بی سرپناه ندارید! اگه ایران بود که بهترین بهانه را برای شدت دادن به برخوردهای وحشیانه و غیر انسانی با این زبان بسته ها به دست سک کشها میداد!!!