بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر : ۱۶۹۷۹۹
کیم کارداشیان
کیم کارداشیان
قصد داریم به معرفی 5 زن سرشناس هالیوودی بپردازیم که شاید به نظر جذاب بیایند اما اگر از نزدیک آنها را مشاهده کنید, نظرتان تغییر می کند.
به گزارش ستاره ها؛هالیوود جای چهره های زیباست... اینطور نیست؟ این جمله قطعاً درست نیست و وقتی بسیاری از ستاره ها را از نزدیک می بینیم، متوجه می شویم که خیلی از آنها قیافه های کاملاً معمولی دارند و در زندگی روزمره مان افراد زیباتر بسیار دیده ایم. قضیه این است که ستاره ها هم درست مثل افراد عادی، عیب و نقص فیزیکی دارند و تنها امتیازشان این است که این نقص ها را بهتر می پوشانند.
بعضی از آنها اضافه وزن شان را زیر لباس هایی که هوشمندانه طراحی شده اند مخفی می کنند و بعضی از آنها ایرادهای چهره شان را با آرایش و میکاپ می پوشانند و بعضی دیگر سعی می کنند همیشه در کنار یک چهره زیباتر از خودشان جلوی دوربین ها قرار بگیرند و در عکس ها دیده شوند.
ولی باهوش ترین آنها از ماشین های تبلیغاتی شان برای شستشوی مغزی طرفدارانشان استفاده می کنند تا به آنها تلقین کنند که از آنچه هستند بهتر به نظر می رسند. این حقه ای است که بهتر از نورپردازی، رتوش و رژیم غذایی عمل می کند. وقتی چیزی را به دفعات برایتان تکرار کنند، کم کم شروع به باور کردنش می کنید تا اینکه ایمان بیاورید آن چیز واقعیت دارد. دیپیکا پادوکون زمانی به عنوان یکی از زیباترین بازیگران هندی معروف شد که بچه های تیم روابط عمومی اش این ایده را پخش کردند که او در اینترنت زیباترین زن دنیا نام گرفته است.
کیم کارداشیان
اگر کیم کارداشیان را از نزدیک ببینید شاید برایش احساس تأسف کنید، زیرا از نزدیک او خیلی کوتاه و کوچک دیده می شود و این دو ویژگی هرگز جزو نمادهای جذابیت نبوده اند. چهره اش نیز اصلاً طبیعی به نظر نمی رسد، زیرا لب هایش را طوری عمل کرده که گوشه های رو به بالا دارد و چشم هایش نیز همیشه آنقدر آرایش دارند که فوکوس کردن روی مردمک آنها غیرممکن است. ظاهر او از نزدیک حالت کارتونی و خنده داری دارد.
این زنان بازیگر جذاب از دور دل می‌برند، از نزدیک زهره
کارداشیان برای هزار سال دیگر برای خود پول کافی جمع کرده، ولی روزهای خوبش به عنوان ملکه رسانه ها و شبکه های اجتماعی کم کم به آخر می رسند. مفهوم زیبایی با گذشت زمان عوض می شود و در عرض مدت کوتاهی همه آن چیزهای که ایده آل های متعارف بودند مثل بومرنگ برمی گردند و خیلی زود کارداشیان قدیمی و زشت تلقی می شود!
سلنا گومز
سلنا کاری کرد که هیچکس فکرش را نمی کرد: او توانست دوران گذار از یک بچه ستاره به یک ستاره بزرگسال را با کمترین مشکل طی کند. شاید بعضی ها فکر کنند که دلیلش چهره و ظاهر خود سلناست که چندان چنگی به دل نمی زند، ولی واقعیت این است که تنها شانس بزرگ سلنا طرفدارانی بودند که با او بزرگ شدند.
 این زنان بازیگر جذاب از دور دل می‌برند، از نزدیک زهره
با آنکه سلنا با رسیدن به دهه دوم زندگی اش لاغر شد، ولی چهره اش پر و گرد باقی مانده که باعث می شود کمی به سنجاب شباهت داشته باشد. او پیشانی کوتاه و خط رشد موی پائینی دارد و به همین دلیل است که موهایش را بلند و پرپشت نگه می دارد و آرایش چشم دودی می کند تا روی صحنه و جلوی دوربین نقص های چهره اش دیده نشود.
او هیکلی معمولی دارد که شاید با سلیقه هر کسی نتوان آن را زیبا به حساب آورد. بعضی از طرفدارانش اندام او را می پسندند و معتقدند او ورژن لاغرتر جنیفر لوپز است. با این وجود، بعضی دیگر صورت و ظاهر لاغرتر را ترجیح می دهند.
امیلی بلانت
امیلی بلانت فقط به خاطر لهجه شیکش زیبا به نظر می رسد. از لحاظ چهره و ظاهر، او کاملاً متوسط به حساب می آید. صورت بیضی شکلش زیادی بلند است و شاید لب هایش زشت ترین بخش صورتش باشند که با زدن رژ هایی به رنگ خنثی زشت تر می شوند.
پیشانی بلند را نیز به نکات منفی صورت او اضافه کنید. انگار خود امیلی نیز تلاشی برای شیک تر و زیباتر شدن نمی کند. او به ندرت موهایش را شانه می زند و بیشتر اوقات لباس های زشتی می پوشد. همه جان کرازینسکی را برای انتخاب چنین همسر زیبایی تشویق کردند، ولی اگر از ما بپرسید این دو برای هم ساخته شده اند!
جسیکا آلبا
جسیکا آلبا خیلی وقت پیش باید فراموش می شد. تنها دلیل اینکه هنوز هم از او در خبرها چیزهایی می شنویم کمپانی اوست. مدتها پیش آلبا بازیگر موفقی در سینما بود و مردم یادشان رفته که آلبا ظاهری کاملاً عادی دارد ولی به شدت عکس هایش فتوشاپ می شوند. پس از به دنیا آوردن دو فرزند، او دیگر اندام لاغر دوران بیست و چند سالگی اش را ندارد.
 این زنان بازیگر جذاب از دور دل می‌برند، از نزدیک زهره
صورتش هم کاملاً متوسط است و تشخیص او از مینکا کلی و آریانا گرانده دشوار است. همه دخترها همین اشتباه را در درست کردن چهره و ظاهر مونوکروم تکرار می کنند و تن پوست، سایه چشم و رنگ موی همه آنها در یک خانواده رنگی است که باعث می شود شروع و پایان ویژگی های صورتشان گم شود.
تیلور سوئیفت
در زیبایی و جذابیت ظاهر سوئیفت فوق العاده اغراق شده است، زیرا او با آقایان زیادی دیده شده و این بدان معنا نیست که زیبایی اش بی عیب و نقص است. در واقع تا حدودی چهره اش خنده دار نیز هست!
چشم های تیلور زیادی برای صورتش ریز هستند و زاویه عجیب و غریبی دارند. گونه هایش نیز زیادی بالا هستند که به چهره او شکل مربعی داده اند. لب پائینی اش هم خیلی پر تر از لب بالائی اش است که چندان جالب نیست. حتی اندامش نیز کمکی به بهتر شدن ظاهرش نمی کند، زیرا اندامش پسرانه است.
 این زنان بازیگر جذاب از دور دل می‌برند، از نزدیک زهره
معتقدیم خودش هم چنین فکری کرده که به تازگی جراحی بالاتنه انجام داده است! شرط می بندیم که این تنها عمل جراحی زیبایی نبوده که این خانم انجام داده است. احتمالاً تا سال آینده همین موقع شاهد خواهیم بود که او جراحی پائین تنه و لیفت ابرو هم می کند. ولی نازیباترین چیز در مورد تیلور سوئیفت شخصیت اوست. متأسفانه او سوپراستاری با کبر و غرور بینهایت است و رفتار او با نامزدهایش، شرم آور است، زیرا برای مدتی با آنها سرگرم شده و خیلی زود حوصله اش سر می رود و آنها را رها می کند. دیگر همه او را می شناسند!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
اينا شد خبر آخه....!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
این هجویات رو کی نوشته !؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
ما همه جورشو دوست داریم
کارشناس
UNITED ARAB EMIRATES
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
بورس نیوز اینها را ول کن . بگو بینم حرف های مسئولین بازار سرمایه از دور خوشایند است ولی از نزدیک بی معنی و دروغ یعنی کسی که سرمایه اش را از دست میدهد میفهمد نه کسی که مخاطب رسانه هاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
برو بابا دلت خوشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
خداییش اخبار مسخره ای بود.........
ایرج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
خوب که چی؟ چه نتیجه ای میخوای به خواننده القا کنی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
الحسودو لایسود
چشم نداری ببینی زیبا هستن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
پس عکسهای زهره بردنش کجاست؟اینها که همه دل می برند!!!!!
sss
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
عاقا تورو خدا اينقدر چرت و پرت نگين...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
همه زشت و بی ریخت هستند غیر خودمون!!!
هاشم سهیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
دروغ می گی ....کو پس عکس های زهره ترکون ایناکه همون یه ریزه دل مارو داشتیم بردن
احمد علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
باسلام جرا باید در سایت بورس نیوز عکس زنان بی حجاب ارایه گردد
ناشناس
RUSSIAN FEDERATION
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
سوییفت اسم یک نظام بانکی است مجید جان
اوشون تیلور سوییت هستن
ناشناس
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
مجید اون موقع اینترنت نداشت تو که داری یه سری بزن بعد.
تو فارسی همین تلفظ میشه
تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift ) (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹)
ناشناس
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
مجید جان دلبندم سوئیت Suite به اتاقی گفته می‌شود که در قسمت جلویی محل پذیرایی و در قسمت پشت آن اتاق یا اتاق‌های خواب قرار گرفته است. نقطه سر خط
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
گربه دستش به گوشت نمي رسيد..........
ناشناس
GERMANY
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
زیباترین بازیگر وکلا زیباترین زن دنیا خانم انیا لاهیری می باشد که مانندی ندارد حیف که چاق نیست خداوند قدرت خلقت را در قیافه این خانم به رخ بندگانش کشیده است
ناشناس
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
عین یه یوزپلنگ وحشیه
ببخشید
ترسناکه
منو توپول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
دوباره ارتش همیشه در صحنه سایبری به سایت حمله کردند و لایکهای مخالف با خوانندگان میدهند همچون خبره مربوط به تفریح جدید فرح دیبا!!
اینها حقوق میگیرن تا حقایق را وارونه جلوه دهند در فضای مجازی
ناشناس
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
خدایا دشمن فرضی رو از ما نگیر
ناشناس
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
باز این دیونه پیداش شد، یارو تو شبکه های اونور آب میگه هفته ای دیگه با هواپیما میام ایران رو آزاد میکنم خوب دلش به تو خوشه میخاد بیاد.
رضا
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
از تو یاد گرفتن هر بار یه اسم میزنی با هزار تا نظر، با اینکارت تعداد میره بالا دیگه!
الکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
من تو این عکس ها جذابیت ندیدم نه از دور نه از نزدیک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
اینارو بیارین ایران دوست دارم
ناشناس
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
گرمیت میکنه ..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
بورس نیوز خود من و خیلی از دوستام چون حدس میزنیم شاید شما با آرا نوع موضوعاتتون رو انتخاب میکنید به این موضوعات رای نمیدیم و نظر نمینویسم تا متوجه بشید و بیشتر موضوعات تخصصی و مفید اضافه بشه. اما گاهی نوشته هایی مثل این منو توپول یا به هر اسمی دیگه ای که میزاره رو میبینیم اتفاقا به نظر مخالف ایشون رای میدیم تا بفهمه حق نداره با چرت و پرت گفتن نظرشو به دیگران تحمیل کنه، پس تعداد این منفی مثبتا رو ملاک علاقه به موضوعات قرار ندید و مطالب تخصصی اونهم قبل از رانت خوارها بذارید وگرنه این موضوعات که تو اینترنت پره.
با تشکر
علیرضا
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
به قول دکتر ابو بریز همونجا که میسوزه .
ناشناس
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
علیرضا جان یا هر اسم دیگه، دستورات دکتر رو خودسرانه یا برای دیگران نمیشه تجویز کرد. اونو دکترت برا شما تجویز کرده، البته مراجعه کن تا دوزشو ببره بالاتر برات انگار اثربخشی کم بوده.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
اینترنت پر شده از تبدیل لولو به هلو!
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
چه تو خارج چه ایران، اینا رو چند وقتی درست میکنن و میارن تا نوبت بعدی، ولی مثل ژنرالهای سینمای ایران انتظامی، نصیریان،مشایخی،مرحوم رشیدی، علو ..... اونان که آخرش با احترام مطلق تو یاد و خاطره ها هستن، اونم نه به خاطر قیافشون.
ناشناس
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
زرشک .... احترام مطلق !!!!