بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر : ۱۷۰۰۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت مرکز مازندران امروز (30 مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرستان ساری در جمع نمازگزاران، گفت: عزت از بنیادی ترین اصول دین است.

 

وی بهترین راه زندگی را زندگی عزتمندانه دانست و بیان کرد: امام حسین (علیه السلام) در راه اسلام و دین عزتمندانه زندگی کردند و به شهادت رسیدند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه امروز مردم و مسئولان باید تقوا و زندگی عزتمندانه را از امام حسین (ع) درس بگیریم، افزود: آل سعود بعنوان کلیددار خانه خدا خود را معرفی می کند اما فقط ادعا می کند.

 

این مسئول با بیان اینکه عربستان بیش از 7 هزار مسلمان را در منا به شهادت رساند و خم به ابرو نیاورد، ادامه داد: رژیم سفاک آل سعود جنایات بزرگی در یمن انجام می دهد و مسلمانان بسیاری را به شهادت رساندند.

 

قاسمی با بیان اینکه داعش و گروه های تکفیری از دامن آل سعود پرورش یافته است، تصریح کرد: عربستان از طالبان و گروه های تروریستی منطقه حمایت می کند.

 

وی بیان کرد: داعش و گروه های تکفیری خوارج زمان هستند و با نام اسلام تیشه به ریشه اسلام می زنند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه تقوای بصیرت بسیار مهم است و انسان را در زندگی نجات می دهد، اضافه کرد: تقوای جهالت انسان را به نابودی می کشاند و امروز عربستان تقوای جهات را در پیش گرفته است.

 

این مسئول با اعلام اینکه تقوای ستیز تقوای مجاهدین است و تقوای گریز تقوای غایبین است، عنوان کرد: بعضی از مسئولان و مردم در داخل کشور مخالف کمک ملت ایران و نظامیان ایران به ملت سوریه بودند اما مقام معظم رهبری (حفظه الله) ایستادند و از سوریه حمایت کردند.

 

قاسمی با بیان اینکه اگر حمایت های مقام معظم رهبری (حفظه الله) از سوریه نبود امروز گروه های تکفیری در کشور نفوذ پیدا می کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری امروز تقوای ستیز را در پیش گرفتند و ملت جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه زندگی می کنند و هیچگاه از آرمان های خود دست نمی کشند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه اعلام مواضع حمایتی رهبری از حرکت های علمی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: نگاه مقام معظم رهبری دقیق توأم با درون نگری است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه تمامی فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله) درون گرا است، ادامه داد: سیاست خارجه ما باید فعال باشد اما نباید به بیگانگان وابسته باشیم.

 

قاسمی با بیان اینکه ایران همچنان در موضع انقلابی خود باقی است، اضافه کرد: آمریکا شیطان اکبر است و نباید در مقابل آنها کوتاهی کرد.

 

وی با بیان اینکه آمریکا در برجام به وعده های خود عمل نکرد و چوب لای چرخ اقتصاد ایران می گذارد، گفت: چندین کشور برای داعش سلاح ارسال می کند و دارند مسلمانان را به شهادت می رسانند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
الکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
جنایت آل اسد در سوریه چی هست پس؟؟؟