بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
کد خبر : ۱۷۰۰۵۶

سیدمحمد امامی

سینماروزان:انتشار گفتگویی از حسین پارسایی مدیرکل شبکه خانگی ارشاد و ذکر این توضیحات که محمد امامی تهیه کننده بازداشتی «شهرزاد» عضو کانون تهیه کنندگی فیلم ایران بوده است(اینجارا بخوانید) سبب ساز آن شد که سینماروزان درباره صحت این عضویت ابتدا با حسین پارسایی تماس گیرد.

حسین پارسایی با اشاره به اینکه محمد امامی کارت عضویت در صنف تهیه کنندگان فیلم ایران را به دفتر شبکه خانگی ارشاد ارائهداده بود صحبتهای خود را ناظر به این کارت دانست.

در کارتی که پارسایی تصویر آن را برای سینماروزان ارسال کرد محمد امامی عضو کانون تهیه کنندگی فیلم ایران معرفی شده است و امضای فرشته طائرپور به عنوان رییس این صنفزیر کارت او دیده می شود.

فرشته طائرپور با تأیید عضویت نامبرده در کانون تهیه کنندگان فیلم ایران که او رییس اش است اظهار داشت: البته نام صنف به انجمن صنفی کارفرمایی تهیه کنندگان سینمای ایران تغییریافتهاست.

وی ادامه داد: محمد امامی هم عضو این صنف است و البته قطعا شرایط عضویت را داشته که به عضویت صنف درآمده است.

طائرپور درباره شرایط عضویت در این صنف و اینکه آیا صرفا سرمایه گذاری در چند پروژه مجوزی است بر عضویت اظهار داشت: چندین شرط مختلف برای عضویت وجود دارد همراه با سخت گیری هایی خاص تا شخصی بتواندبه عضویت این صنف درآید.

طائرپور تشریح شرایط عضویت را به زمانی مناسب تر موکول کرد.

کارت صنفی محمد امامی
کارت صنفی محمد امامی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر