بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
هیچگونه تغییری اعم از مثبت یا منفی در بودجه سال مالی جاری بر اساس عملکرد واقعی 9 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه سال 95 لحاظ نخواهد شد و تمام تلاش مجموعه در جهت پوشش کامل سود هر سهم پیش بینی شده "غبشهر" می باشد و احتمال زیاد تا پایان سال جاری و طی این 9 ماه هر پوشش مناسبی برای درآمدهای شرکت باشیم.
کد خبر : ۱۷۰۰۹۶
نویسنده :
یارمحمدی

طی چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر بازدید هیأتی روسی از شرکت صنعتی بهشهر مطرح شده که این امر در کنار شایعاتی در خصوص تعدیل مثبت سود هر سهم آن در عملکرد واقعی 6 ماه باعث ایجاد روندی مثبت وتشکیل صف خرید در این نماد معاملاتی شده است.

در همین ارتباط مدیر عامل شرکت صنعتی بهشهر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: تاکنون در این مجموعه بازدید از طرق هیأت روسی صورت نگرفته است و اگر هم این چنین اتفاقی رخ دهد قطعاً این مسأله تغییری در روند قیمتی سهام "غبشهر" ایجاد نخواهد کرد.

محمود شهرضایی در ادامه افزود: صورت های مالی 9 ماهه منتهی به 95.06.31 در حال آماده سازی و محاسبه می باشد و به زودی جهت اطلاع سهامداران روی سامانه کدال قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص شایعاتی که در رابطه با تغییرات بودجه سال مالی 95 شرکت مطرح شده بود، توضیح داد: هیچگونه تغییری اعم از مثبت یا منفی در بودجه سال مالی جاری بر اساس عملکرد واقعی 9 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه سال 95 لحاظ نخواهد شد و تمام تلاش مجموعه در جهت پوشش کامل سود هر سهم پیش بینی شده "غبشهر" می باشد و احتمال زیاد تا پایان سال جاری و طی این 9 ماه هر پوشش مناسبی برای درآمدهای شرکت باشیم.

این مقام مسئول در خصوص طرح های توسعه شرکت که در دست اجرا قرار دارد، گفت: طرح توسعه ای مبنی به تبدیل خط تولید روغن جامد به روغن مایع در دستور کار شرکت صنعتی بهشهر قرار دارد که تاکنون بخش زیای از تولیدات روغن جامد طبق آن کاهش یافته است و برآیند کلی آن از نظر آثار مالی که به سودآوری شرکت خواهد داشت، مثبت ارزیابی می گردد و قطعاً در آینده به نفع مجموعه خواهد بود، اما لازم به ذکر است این تغییرات در سال مالی جاری رخ نخواهد داد.

شهرضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: 80 درصد مالکیت سهام "غبشهر" را سهامدارانی خارجی در اختیار دارند که تاکنون بحث واگذاری یا فروش سهامشان را مطرح نکرده و این امر در شرایط فعلی دور از ذهن به نظر می رسد و هر گونه اخباری که در این خصوص مطرح می شود نیز صحت ندارد و صنعتی بهشهر طبق روال گذشته بر فعالیت های خود ادامه خواهد داد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
گزارش 95/6/31 هفته گذشته منتشر شده

این مصاحبه مال چه تاریخیه