بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
تا به اکنون ماشین سازی اراک از قراردادهای بسیاری رونمایی کرده که هر یک به نحوی در سود هر سهم این شرکت تأیید مثبتی داشته و باعث ایجاد تغییر و تعدیل در درآمد شرکت شده است. اکنون نیز قرار بر این است که طی هفته آینده از دو قرارداد نیروگاه بادی و خودروهای تجاری که تأثیر قابل توجهی بر درآمد "فاراک" دارد، رونمایی شود.
کد خبر : ۱۷۰۱۰۷
نویسنده :
یارمحمدی

طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر رونمایی شرکت ماشین سازی اراک از قراردادهای جدید خود با حضور رئیس جمهور در سفرهای استانی خود به اراک مطرح شده است که تعدیل در درآمد هر سهم این مجموعه را به دنبال خواهد داشت.

در همین ارتباط یک مقام آگاه از شرکت ماشین سازی اراک در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: تا به اکنون ماشین سازی اراک از قراردادهای بسیاری رونمایی کرده که هر یک به نحوی در سود هر سهم این شرکت تأیید مثبتی داشته و باعث ایجاد تغییر و تعدیل در درآمد شرکت شده است. اکنون نیز قرار بر این است که طی هفته آینده از دو قرارداد نیروگاه بادی و خودروهای تجاری که تأثیر قابل توجهی بر درآمد "فاراک" دارد، رونمایی شود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر قرارداد نیروگاه های بادی مجموعه ماشین سازی اراک به مرحله نهایی رسیده و در آینده ای بسیار نزدیک قرارداد خودروهای تجاری نیز به مرحله پایانی خود می رسد.

این مقام آگاه در خصوص آثار مالی ناشی از عقد قراردادهای مذکور توضیح داد: قطعاً هر یک از قراردادهای جدید "فاراک" باعث تعدیل درآمد هر سهم آن خواهد شد که قبل از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مجموعه این تعدیل مثبت اعلام می شود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر