بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
در بیانیه مذکور عنوان شده که در راستای فراخوان اعلام شده جهت همکاری تولید کنندگان صندوق فروشگاهی طبق اعلام آمادگی صورت گرفته از سوی شرکت های فعال در این حوزه پس از بررسی مدارک واصله، لیست تأیید شده زیر جهت همکاری در قالب پروژه "نصر" اعلام گردید.
کد خبر : ۱۷۰۱۱۵
نویسنده :
جمشیدی

اتاق اصناف دقایقی پیش بیانه اي پيرامون اعلام اسامي توليدكنندگان مشاركت كننده در طرح صندوق هاي فروشگاهي  اعلام نمود که در پی انتشار آن و به دليل وجود اسامی برخی از شرکت های بورسی فعال در این حوزه در لیست مذکور، موجی از تقاضا برای خرید سهام در گروه رایانه شکل گرفت.

بر اساس گزارش بورس نیوز، در بیانیه مذکور عنوان شده که در راستای فراخوان اعلام شده جهت همکاری تولید کنندگان صندوق فروشگاهی طبق اعلام آمادگی صورت گرفته از سوی شرکت های فعال در این حوزه پس از بررسی مدارک واصله، لیست تأیید شده زیر جهت همکاری در قالب پروژه "نصر" اعلام گردید.


لیست نهایی شرکت های نصب و راه اندازی طرح صندوق فروشگاهی (نصر)/گروه رایانه سبز پوش شد


طبق فهرست فوق، شرکت های بورسی فعال در حوزه یارانه همچون کنتورسازی ایران، ایران ارقام، شرکت زیرمجموعه"مداران" (توسعه ریز کامپیوتر ایران) و نیز زیرمجموعه "رانفور" (داده ورزی فرادیس البرز) در لیست مذکور قرار دارند. از این رو، در شرایطی که نماد معاملاتی "آکنتور" و "مرقام" از شهریور ماه امسال تا کنون متوقف است، "مداران" و "رانفور" با صف خرید قابل توجه برای خرید سهام مواجه شدند که البته انتشار خبر مذکور جو روانی مثبتی را در گروه رایانه ایجاد کرده و اغلب نمادهای فعال در این گروه با افزایش تقاضا همراه شده اند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
UNITED STATES
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
البته ممکن هست بخشی از تقاضا برای رانفور برای قرارداد بانکداری همراه این شرکت باشد .