بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
در پی صدور نامه ای از انجمن صنفی قند و شکر در راه است:

تعدیل جدید قندی ها از محل دریافت مطالبات سال 93

طی روز جاری انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر ایران از شرکت درخواست اعلام شماره حساب برای واریز نقدی بخشی از مطالبات سال 93 از محل ما به التفاوت بهای شکر را کرده است.
کد خبر : ۱۷۰۱۱۶
نویسنده :
یارمحمدی

روز گذشته انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر ایران طی نامه ای از کارخانه های قند چغندری درخواست اعلام شماره حساب به انجمن را داشته، تا مبلغ 843 میلیارد ریال از 1267 میلیارد ریال مطالبات این شرکت ها از محل ما به التفاوت بهای شکر در سال 93 به آنها پرداخت شود.

در همین ارتباط مدیر مالی شرکت قند خوی در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: طی روز جاری انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر ایران از شرکت درخواست اعلام شماره حساب برای واریز نقدی بخشی از مطالبات سال 93 از محل ما به التفاوت بهای شکر را کرده است.

فریبرز کارگشا در ادامه افزود: نحوه پرداخت این مطالبات به صورت نقد می باشد و هر شرکت به نسبت تولید که داشته از پرداخت این مطالبات سهم می برد، اما اینکه به چه صورت و به چه میزان روی درآمد شرکت های قندی اثر داشته باشد به سیاست مدیریت مجموعه بستگی دارد که در چه زمینه مصرف شود، مهم این است که مدیریت قصد پرداخت هزینه های مالی تسهیلات اخذ شده یا پرداخت بردهی به چغندر کاران را در نظر دارد و پس از آن درآمدهای شرکت های این گروه مورد تحلیل قرار گیرد.

وی تأکید کرد: به نظر می رسد بعد از اعلام شماره حساب شرکت ها به انجمن حداکثر طی دو هفته آینده این مطالبات به کارخانه های قند چغندری پرداخت شود و گردش نقدینگی این شرکت ها را افزایش دهد.

کارگشا در رابطه با مابقی مطالبات این شرکت ها از محل ما به التفاوت بهای شکر در سال 93 گفت: در حال حاضر زمانی برای پرداخت مابقی این مبلغ مشخص نشده است ولی پرداخت این مبالغ قطعاً تأثیر مثبتی بر وضعیت نقدینگی این گروه خواهد داشت.


تعدیل جدید قندی ها از محل دریافت مطالبات سال 93


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
آخ جون
ابی گاو کش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
چرت نگو