بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر : ۱۷۰۱۵۳


کراپ‌شده -  محمد محسن بیگی
شناسهٔ خبر: 3805728 -
کرمان - مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از نیاز این استان به فضای آموزشی خبر داد و گفت: باید به ازاء زمین های تصرف شده زمین در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

به گزارشخبرنگار مهر، محمد محسن بیگی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به هفته پیوند اولیاء و مربیان و پدافند دفاعی گفت: این عوامل دو رکن اساسی در آموزش و پرورش به شمار می روند.

وی افزود: اولیاء و مربیان در تعامل با هم می توانند نتیجه خوبی در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان به وجود بیاورند و در معلمان و والدین باید در یک جهت باشد چرا که مسیر متفاوت باعث می شود دانش آموز راه سومی برگزیند.

محسن بیگی ادامه داد: آموزش و پرورش بیش از مشارکت مالی والدین به مشارکت فکری و مشورتی در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموز نیاز دارد تا بتوانیم حرکت مفیدی در این زمینه انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در کشور برای جوانان و نوجوانان ما از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: حفاظت از سرمایه های کشور در پدافند غیرعامل دنبال می شود و مدارس در خصوص آشنایی دانش آموزان با پدافند غیرعامل کوشا هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: اقدامات خوبی برای آشنایی دانش آموزان با پدافند غیرعامل، مسائل مختلف، بلایای طبیعی و انسانی و همچنین تهدیداتی که در حوزه سرمایه های معنوی و فرهنگی مردم وجود دارد انجام شده است.

وی عنوان کرد: بحث بررسی املاک و فضاهای آموزش و پرورش و کمبود فضاهای آموزشی در شهر کرمان و همچنین عدم ساخت و ساز در شهرک های بزرگ در قالب یک گزارش اطلاعاتی جمع آوری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه پروژه مهر در استان کرمان با موفقیت انجام شد، ابراز کرد: در پروژه مهر اعتباری در دست نبود ولی با کمک مردم خیر و درآمدهای حاشیه توانستیم این پروژه را با موفقیت انجام دهیم.

وی با تاکید به اینکه آموزش و پرورش به شدت نیاز به فضای آموزش دارد، گفت: آموزش و پرورش ۴۶ ملک در اختیار دیگران دارد مثلا در باغین که با کمبود فضای آموزش مواجه ایم ملک آموزش و پرورش در تصرف دانشگاه پیام نور است و باید ملک متعلق به آموزش و پرورش برگردانده شود.

محسن بیگی با اشاره به حادثه خیز بودن کرمان گفت: اغلب ساختمان های شهر کرمان به دلیل قدیمی بودن نیاز به استحکام سازی دارد.

وی خواستار بازگرداندن زمین ها و املاک آموزش و پرورش شد و تصریح کرد: به ازاء زمین های تصرف شده زمین در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر