بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر : ۱۷۰۱۵۹

چندی پیش ابراهیم حاتمی‌کیا در ایام محرم به سوریه رفت که زمزمه‌های ساخت جدیدترین اثر سینمایی‌اش را به گوش علاقه‌مندانش رساند. به تازگی جدیدترین تصاویر از حضور این کارگردان در سوریه نیز منتشر شده است.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:چندی پیش کارگردان شناخته شده سینمای ایران دراین کارگردان محرم امسال چند روزی را کنار مدافعان حرم در حلب سوریه گذرانده است. البته هنوز مشخص نیست انگیزه این سفر به فیلمی سینمایی درباره اتفاقات اخیر سوریه باز می‌گردد یا نه؟ اما می‌توان ردپای علاقه حاتمی‌کیا به ساخت فیلمی با این موضوع را به وضوح در حرف‌هایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و کمی پس از آن، پیدا کرد.
برپایه این خبر این کارگردان اولین‌بار در نشست خبری فیلم آخرش «بادیگارد» در جشنواره فجر گفته بود: «حال امروز من در جشنواره سی و چهارم مانند احوالاتم هنگام پخش فیلم «هویت» در سال 65 است. آن زمان عملیات کربلای 5 در حال رخ دادن بود و من به دلیل فیلمم در جشنواره بودم اما گروهی از بچه‌های روایت فتح برای مستندسازی به منطقه رفته بودند و خجالت می‌کشیدم که آنجا نیستم، امروز نیز شنیدم که با آزاد شدن برخی مناطق در سوریه بسیاری از مستندسازان به آنجا رفته‌اند و برایم مثل سال 65 است.»
حال باید کمی منتظر بود تا دید کارگردان «هویت» که همواره پای هویت و ارزش‌های انقلابی خود مانده و بهاء نیز داده است آیا برای احیای این مسیر و شاید خودش دست به ساخت اثری در سوریه را خواهد زد یا نه؟!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
شهید زنده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
چاپلوس بزرگ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
حالا سفید کردم صورت اون لباس سیاهه چیه
احتمالا امنیتیه
الکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
می خواد از مظلومیت و زجر ملت شریف سوریه و ظلم دیکتاتور خون خوار این کشور فیلم بسازه؟؟؟