بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
معاملات روز جاری بازار سرمایه در حالی با روند صعودی اغلب گروه ها سپری می شود که امروز سهامداران نگاه و توجه خود را به گروه های معدنی و فولادی معطوف کردند و توجه چندانی به سهام شرکت های خودروساز ندارند.
کد خبر : ۱۷۰۱۷۰
نویسنده :
جمشیدی

در جریان معاملات روز جاری شاخص کل بورس به مدد افزایش تقاضا برای خرید سهام در گروه های معدنی، فولادی و پالایشی با رشد 326 واحدی مواجه شد و با نردبان آهنی گروه های مذکور به یک پله بالاتر یعنی مدار 79 هزار واحدی صعود کرد.

بر اساس گزارش بورس نیوز، معاملات روز جاری بازار سرمایه در حالی با روند صعودی اغلب گروه ها سپری می شود که امروز سهامداران نگاه و توجه خود را به گروه های معدنی و فولادی معطوف کردند و توجه چندانی به سهام شرکت های خودروساز ندارند. بر این اساس نماگر بازار سرمایه بواسطه رشد قیمتی شرکت هایی همچون "کگل"، "کچاد"، "فولاد"، "ومعادن" و "شپنا" پا به مدار 79 هزار واحدی گذاشت. علاوه بر این، تا لحظه تنظیم این خبر ارزش معاملات دو بازار بورس و فرابورس حدود 140 میلیارد تومان محاسبه می شود. به نظر می رسد انتشار خبر تصویب قطعنامه عادی سازی روابط ایران و اروپا توسط پارلمان اروپا در شکل گیری روند صعدی روز جاری بورس موثر واقع شده است.

در این شرایط، طی معاملات روز جاری همچون روزهای گذشته گروه های رایانه و سیمان با توجه به اخبار مثبتی که پیرامون وضعیت و چشم انداز آنها منتشر شده، با استقبال سهامداران مواجه شده اند و اغلب سهام شرکت های فعال در این گروه ها در درصدهای مثبت معامله می شوند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
شاخص داره پرواز میکنه ولی سهام خودرویی ما از اول سال تا حالا 50درصد تو ضرره.معلومه که شاخص قلابیه.
شهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
برنامه اینه با تعدادی سهمای شرکتهای بزرگ سه سوت شاخصو میکنن نود حتی صدهزار و سهامدار که نگاه به پرتفوش میکنه میبینه هنوز به سود نرسیده و البته باید برای دولت و مدیران نابغه بورس دست هم بزنه !!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
صادرات میلگرد و ورق فولادی به اروپا
سهامدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
سلام.
در زامیاد 7 ماه است با کد بازی رنج منفی میکشند .... رسیدگی کنید لطفا .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
قیمت هر سهم فولاد تا دیماه 200 تومن، کمتر نفروشید.