بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
پس از سپری شدن یک دهه و عبور از تحریم ها کارشناسان شرکت “Atos” به ایران سفر کردند تا با مقامات رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و دیگراعضای بازار سرمایه کشور مذاکره کنند.
کد خبر : ۱۷۰۲۱۲

پایگاه داده ها و نرم افزار معاملاتی بازار سرمایه ایران، ده سال قبل توسط "Atos”، شرکت فناوری اطلاعات فرانسوی که پس از شرکت (IBM GLOBAL) دومین شرکت فناوری اطلاعات در منطقه اروپا است، طراحی و پیاده سازی شد، اما به دلیل تحریم ها نوسازی آن انجام نگرفت.

به گزارش بورس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، پس از سپری شدن یک دهه و عبور از تحریم ها، کارشناسان شرکت "Atos” به ایران سفر کردند تا با مقامات رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و دیگر اعضای بازار سرمایه کشور مذاکره کنند.

طی نشست کارشناسان این شرکت فن آوری اطلاعات و مسئولان ارشد سازمان بورس، در مورد حضورAtos به عنوان مشاور نرم افزاری بازار سرمایه ایران گفتگو شد.

محتوای اصلی این جلساتنوسازی و رفع اشکالات نرم افزار معاملاتی مورد استفاده در بازار سرمایه ایران و همچنین امکان استفاده از نرم افزارها و سخت افزارهای جدید Atosبود.

گفتنی است Atos یک شرکت اروپایی فناوری اطلاعات است که شعباتی در پاریس و مونیخ دارد. این شرکت تلفیق سیستم ها و خدمات معاملاتیرا با فناوری بالا، ارتباطات متحدالشکل، داده‌های بزرگ و امنیت سایبری، طراحی و پیاده سازی می کند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
شرکت حسابرسی ایران ارقام وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان