بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر : ۱۷۰۲۲۴

خبرگزاري آريا- ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادي تهران با پيروزي سرخپوشان پايتخت به پايان رسيد.پرسپوليس 1 ـ  صنعت نفت 0؛ شاگردان برانکو با صدرنشيني به تعطيلات رفتند

به گزارش سرويس ورزشي خبرگزاري آريا، شاگردان برانکو با تک گل مهدي طارمي در دقيقه 86 نفت آبادان را شکست دادند تا با 22 امتياز در پايان هفته 10 صدرنشين ليگ برتر فوتبال شوند.
از هفته دهم ليگ برتر فوتبال دو تيم پرسپوليس و صنعت نفت آبادان در حالي به مصاف يکديگر رفته اند که شاگردان برانکو در اين بازي با ترکيب: بوژيدار رادوشوويچ، سيدجلال حسيني، محمد انصاري، محسن ربيع خواه، حسين ماهيني، کمال کاميابي نيا، فرشاد احمدزاده، وحيد اميري، محسن مسلمان، مهدي طارمي و علي عليپور آغازگر بازي هستند و حسن هوري، حسين بغلاني، مجتبي ممشلي، فرشاد فرجي، علي عبداله‌زاده، محمدرضا پورمحمد، گويي هيان کيم، حکيم نصاري، محمد زبير نيک‌نفس، ميلاد جهاني، و محمد شادکام نيز 11 بازيکن آغازگر نفت آبادان هستند.
نزديک به 50 هزار تماشاگر مسابقه پرسپوليس و نفت آبادان را در ورزشگاه آزادي از نزديک مي بينند.
در دقيقه 24 تماشاگران پرسپوليس، هادي نوروزي را تشويق کردند.
در دقيقه 36 برانکو، اميد عاليشاه را بجاي وحيد اميري وارد زمين مسابقه کرد.
پرسپوليسي ها عليرغم اينکه نيمه اول را تحت اختيار خود داشتند، نتوانستند دروازه حسن هوري را باز کنند و تلاش دو تيم به تساوي در نيمه اول ختم شد.
شاگردان برانکو ايوانکوويچ که با پيروزي روز گذشته تراکتورسازي، صدر جدول را از دست رفته مي بينند در اين ديدار به دنبال کسب پيروزي برابر زردپوشان ليگ برتر هستند تا تعطيلات يک ماهه ليگ را نيز در صدر پشت سر بگذارند.
در نيمه دوم اين بازي در دقيقه 70 بازي هواداران پرسپوليسي، رامين رضاييان را براي ورود به زمين مسابقه تشويق کردند.
در دقيقه 79 رامين رضاييان بجاي علي عليپور وارد زمين مسابقه شد.
در دقيقه 86، رامين رضاييان با حضور خود در زمين در دقيقه 86 با ارسالي ديدني چاره اي جز گلزني براي مهدي طارمي در شش قدم باقي نگذاشت تا اين مهاجم با ضربه اي دقيق اينبار هوري را تسليم کند.
در نهايت ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادي تهران با نتيجه 1 بر 0 به سود سرخپوشان به پايان رسيد تا پرسپوليس با 22 امتياز در پايان هفته 10 صدرنشين ليگ برتر فوتبال شود.
رقابت هاي ليگ برتر فوتبال به علت بازي تيم ملي فوتبال با سوريه در مقدماتي جام جهاني روسيه 27 روز تعطيل مي شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر