بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۱۷۰۲۲۸

بهگزارش نامه نیوز، در ادامه مسابقات هفته دهملیگ برتر فوتبالعصر امروزپرسپولیسدر ورزشگاه آزادی به مصافصنعت نفت آبادانرفت.

برانکو در غیاب بیرانوند تیمش را با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمد انصاری،محسن ربیع خواه، حسین ماهینی،کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده(احمد نوراللهی 89)، وحید امیری(امید عالیشاه 36)، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور(رامین رضاییان 77) به میدان فرستاد.
نادر دست نشان نیزحسن هوری، حسین بغلانی(دقیقه 83، رضا نوروزی)، مجتبی ممشلی، فرشاد فرجی، علی عبداله زاده، محمدرضا پورمحمد، گویی هیان کیم (دقیقه 61، امیر زلیکانی)، حکیم نصاری، محمد زبیر نیک نفس، میلاد جهانی، و محمد شادکام را به میدان فرستاد.
بازی در نیمه اول با برتری قرمزها آغاز شد. علیپور دروازه خالی را به بیرون زد و ضربه کامیابی نیا هم به تیر دروازه خورد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
در نیمه دوم هم پرسپولیس ترک عادت نکرد. موقعیت ایجاد کرد و یکی پس از دیگری از دست داد ضمن اینکه حسن هوری هم ستاره تیمش بود.
برانکو در دقایق پایانیرامین رضاییانرا جانشین علیپور کرد و بالاخره طلسم دروازه نفت شکست. سانتر رضاییان در دقیقه 86 توسط طارمی به گل تبدیل شد تا قرمزها سه امتیاز را در تهران بگیرند و به صدرنشینی ادامه دهند.
در دیگر مسابقات امروز سیاه جامگان در مشهد مقابل نفت تهران به تساوی دو بر دو رسید و ذوب آهن هم با دو گلاستقلال خوزستانراشکست داد.
هم اکنون پرسپولیس و تراکتورسازی با 22 و 20 امتیاز در رده های اول و دوم هستند و نفت، پیکان، استقلال تهران و سپاهان نیز با 16، 15، 14 و 14 امتیاز در رده های بعدی جای گرفتند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر