بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۱۷۰۲۳۳


رانش زمین ناشی از طغیان رودخانه کرگانرود تالش یک منزل در روستای میانکوه را به طور کامل تخریب کرد.

صراط:رانش زمین ناشی از طغیان رودخانه کرگانرود تالش یک منزل در روستای میانکوه را به طور کامل تخریب کرد.

به گزارش فارس از تالش، به دلیل طغیان رودخانه کرگانرود تالش عصر امروز یک منزل در روستای میانکوه تالش در اثر رانش زمین صددرصد تخریب شد.

موسی فیض‌الهی یکی از شاهدان عینی به خبرنگار فارس اظهار کرد: برخی مسؤولان از جمله بخشدار مرکزی، معاون عمرانی فرماندار و رئیس هلال احمر از این محل بازدید کردند.

طغیان رودخانه کرگانرود تالش +تصاویر

وی گفت: با توجه به اینکه روستای میانکوه در مسیر رودخانه قرار دارد خانه سلمان محرمی یکی از ساکنان این روستا و حدود پنج یا 6 هزار متر از زمین‌های کشاورزی مردم منطقه در اثر این سیل از بین رفت.

این شهروند تالشی افزود: برداشت‌های نابهنگام پیمانکاران موجب تهدید جدی و خطر برای اهالی بوده و اگر این موضوع ادامه پیدا کند به‌زودی نیمی از روستای مذکور توسط رودخانه کرگانرود از بین می‌رود.

طغیان رودخانه کرگانرود تالش +تصاویر

وی از مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی خواست تا به داد مردم روستای میانکوه تالش برسند و تصریح کرد: در اثر بی‌توجهی مسؤولان در سیل بعدی شاهد تخریب خانه‌های بیشتری در روستای میانکوه خواهیم بود.

به گزارش فارس، سلمان محرمی که منزل خود در روستای میانکوه را بر اثر رانش زمین ناشی از طغیان رودخانه کرگانرود از دست داد، نیاز به حمایت و کمک مسؤولان دارد.

طغیان رودخانه کرگانرود تالش +تصاویر

قرار است از طرف هلال احمر چادری در اختیار این فرد روستایی قرار گیرد اما در شرایط بارانی و سرد بودن هوا چادر نمی‌تواند مأمن گرم برای همسر و فرزندانش باشد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر