بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
کد خبر : ۱۷۱۰۳۷

پدیده ای که در ایام سوگواری پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در این سه شنبه رونمایی شد تکنوازی یکی از زنان بود که با آرامش خاطر در ملاعام اقدام به این حرکت نمود.

به گزارش گلستان ما به نقل از ندای اصفهان، برنامه ای که تحت عنوان سه شنبه های بدون خودرو در چهارباغ اصفهان برگزار می شود هرچند می توانست ایده خوبی باشد اما هر روز حواشی فرهنگی زیادی را با خود به دنبال می آورد و سبب می شود مردم شهر شهیدپرور اصفهان با سهل انگاری مسئولین بی خیالشان شاهد مشکلات فرهنگی باشند.از دوچرخه سواری بانوان در ملأعام بگیر تا اسکیت سواری مختلط و… که متاسفانه موارد متعددی از آن مشاهده شده است.

اما پدیده ای که در ایام سوگواری پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در این سه شنبه رونمایی شد تکنوازی یکی از زنان بود که با آرامش خاطر در ملاعام اقدام به این حرکت نمود. متاسفانه هیچ اعتراضی به این کار مشاهده نشد!

شاهد قضیه که از نوجوانان ارزشی است مشاهده کرد که حتی تعدادی از طلاب و روحانیون نیز بی خیال از کنار آن گذشتند و هیچ تذکری ندادند و متاسفانه با تشویق عده ای نیز همراه بود و این کار این زن بیشتر از یک ساعت ادامه داشت.

سوال اینجاست که متولیان برگزاری سه شنبه های بدون خودرو چه تمهیداتی برای مباحث فرهنگی آن اندیشیده اند؟ چرا نسبت به این هنجارشکنی ها بی تفاوتند؟ چرا در جوار مدرسه علمیه امام صادق (ع) و در ایام عزاداری این گستاخی صورت می گیرد و هیچ کس تذکری نمی دهد؟ ستاد امر به معروف و نهی از منکر کجای ماجرا قرار دارد؟ آیا هیچ کس وظیفه ای ندارد؟ آیا عرصه برای یکه تازی هنجارشکنان بایستی فراهم شود و اماکن شهری ما بایستی حیات خلوت آنها برای اقدامات ضد ارزشی باشد؟

نوازندگی زنان در ملاعام حتی در جاهای دیگر سابقه ندارد، چرا این کار بایستی در شهر اصفهان انجام شود؟ آیا پشت این هنجارشکنی ها دشمن قرار ندارد؟ آیا کسی نسبت به این قضیه اعتراضی خواهد کرد؟

بدانیم سکوت ما سبب عادی سازی این موارد می شود و روزی می رسد که ما را به خاطر سکوت در برابر گناه مواخذه خواهند کرد.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۳
الان به این کی توجه و یا نگاه می کند که نویسنده به ان گیر داده است ؟یا شاید نویسنده با این متن توجه مردم را به او جلب کند ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰
اگر روزی شرایط زمان امام حسین (علیه السلام)برای ما بوجود بیاد ما جزو کدام دسته خواهیم بود ؟؟؟؟حسینی یا یزدی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
زمانی که یک مداح معروف در مراسم سوگواری امام حسین(ع) از متن کامل آهنگ خانم خواننده لس آنجلسی استفاده میکنه این جوانان ارزشی!! کجا تشریف دارند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
یک زن
اخه این تیتر یعنی چی
زن مگه چی هست که اینجدر مورد خطاب قرارش دادید؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
برو بمیر بورس نیوز عوض این حرف ها تحریم 10 سال امریکارو دریاب
هموطن
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
اگر مذهبی هستی ٰ برو جلوی اراذلی رو بگیر که به اسم مداحی ٰ رو آهنگهای سخیف لوس آنجلسی ٰ اشعار مذهبی رو میخونند !
ugd
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
اختلاس ودزدی بچاپ بچاپو دریاب عمو
سید مسعود
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
نترسید . اینها زمینه برای رشد اسلام است چون اسلام همیشه در محیط باز رشد کرده نه در محیط طالبانی .آره عزیزم . نگران نباش بورس نیوز جان . بیشتر نگران سرمایه مردم در بورس باشید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
وزن کشی هان ؟؟؟!!!!!