بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد خبر : ۱۷۱۰۷۶

آرش میراسماعیلی قید طلای المپیک را زد و ده ها ورزشکار ایرانی دست خالی از رقابت های جهانی برگشتند که آخرش در موی تای، به سرود رژیم صهیونیستی احترام بگذاریم؟

به گزارشترنم دشتیبه نقل از؛سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که همه دنیا می دانند ورزشکاران ایرانی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مبارزه نمی کنند و این رژیم غاصب را به رسمیت نمی شناسند، بانوی موی تای کار ایرانی بعد از کسب مقام سوم و مدال برنز، در حالی که یک ورزشکار رژیم اشغالگر قدرس روی سکوی قهرمانی ایستاده بود، روی سکوی سوم ایستاد و حتی بعد از این که مدال خود را هم گرفت، یک مدیر عاقل بالای سرش نبود که به او بگوید الان سرود رژیم صهیونیستی پخش می شود و روی سکو نمان و این ورزشکار ایستاد و به سرود رژیم غاصب اسراییل احترام گذاشت و شاهد برافراشته شدن پرچم این کشور جعلی بود و بدتر اینکه در پایان مسابقات هم با نماینده رژیم اشغالگر قدس عکس یادگاری گرفت.

در حالی که طی چند روز گذشته که تصاویر و اخبار این موضوع منتشر شد، فدراسیون ورزش های رزمی که متولی این اعزام بود سکوت اختیار کرده و وزارت ورزش و جوانان نیز موضع مشخصی را بیان نکرد. نکته جالب اینکه این اتفاق در حضور دو نماینده وزارت ورزش افتاد.

گناهی متوجه این ورزشکار نیست که او با نماینده رژیم صهیونیستی مبارزه نکرد و حتی گفته می شود در بازی مرحله نیمه نهایی عامدانه باخت تا در فینال ناچار به مبارزه با نماینده رژیم اشغالگر قدس نباشد اما معلوم نیست چرا مسئولان موی تای اجازه دادند این ورزشکار روی سکویی بایستد که پرچم رژیم صهیونیستی بر فراز آن وجود داشت و مدال آوران باید به سرود جعلی این کشور جعلی احترام می گذاشتند؟

عابدی از مسئولان فدراسیون ورزش های رزمی که به عنوان سرپرست، تیم اعزامی را همراهی می کرد نیز پاسخگوی تلفن خود نبود و همین موضوع شائبه های زیادی را در مورد این اتفاق ایجاد کرد.

واقعا الان چه جوابی باید به آرش میراسماعیلی بدهیم که در المپیک آتن پرچمدار کاروان ما و شانس اول مدال طلای جودوی المپیک بود و به احترام مردم مظلوم فلسطین، کنار کشید تا با نماینده رژیم صهیونیستی رقابت نکند؟ جواب ما به سایر ورزشکارانی که قید مدال جهانی را زدند تا ناچار به تقابل با نماینده یک کشور جعلی نباشند، چیست؟

اصلا ما موی تای می خواهیم چه کار؟ می خواهیم که آبروی ما را ببرد؟ البته این موضوع با واکنش مسئولان نیز همراه بوده است.

محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی در این خصوص اظهار داشت: «من از تمام ملت عزیز ایران برای بروز چنین اتفاقی عذرخواهی می کنم. این تخلف بزرگ را به طور جدی پیگیری و برخورد قانونی با آن خواهیم داشت. جریان کلی موضوع را به وزیر گزارش داده و به زودی کمیته انضباطی تشکیل و تصمیم لازم در خصوص خاطیان اتخاذ می شود.»

وی افزود: «رژیم صهیونسیتی خط قرمز نظام است و ما نیز به آن پایبند هستیم و هیچ وقت به خود اجازه عبور از آن را نمی دهیم. اتفاقی که باید برای کسانی که اهمال کاری کردند، رخ دهد مطمئن باشید رخ خواهد داد. در کمترین زمان ممکن کمیته انضباطی تشکیل و پس از بررسی موضوع رای لازم را صادر خواهد کرد.»

همچنین فدراسیون ورزش های رزمی با انتشار بیانیه ای از بروز چنین اتفاقی به صورت رسمی عذرخواهی کرد. در این بیانیه آمده است:

احتراما نظر به انتشار تصویری از سکوی مدال برنز خانم سعیده غفاری ملی پوش زون ۶۰- کیلوگرم تیم ملی موی تای در جام جهانی کازان روسیه و وجود ورشکرای از رژیم اشغالگر و غاصب قدس در سکوی اول، ضمن عذرخواهی رسمی اعلام می دارد؛

فدراسیون ورزش های رزمی ضمن تاکید موکد بر عدم به رسمیت شناختم رژیم سفاک صهیونیستی و پیروی محض از منویات نطام مقدس جمهوری اسلامی تاکید می نماید که مساله فوق الاشاره صرفا محصول یک خطای انسانی غیرعمدی بوده و فدراسیون ورزشهای رزمی در حال بررسی دقیق تر موضوع با همکاری نهادهای نظارتی جهت توبیخ جدی و غیرقابل اغماض مسئولین ذیربط می باشد و گزارش نهایی بعد از بررسی های قانونی در اختیار شورای برون مرزشی ورزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

لذا تاکید می نماید این فدراسیون کما فی السابق پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و غاصب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری می باشد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
دین و سیاست رو به هم گره زدید. ورزش و سیاست رو به هم گره زدید .آب خوردن مردم رو به سیاست گره زدید.ول کنید دست از سر این ملت بردارید برید پی آخرت خودتون.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
گفتم حالا چه کار ناشرع اونجا انجاو داده که زدین بی آبرویی خدایش خود فلسطینی ها ول کردن شما دیگه ول نمی کنید بس کنید دیه بس کنید مملکت به لجن کشیدید بس کنید
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
درحالی که خود عرب ها و فلسطینی ها با اسراییلی ها مسابقه می دهند و حتی در تیم های فلسطینی (مثل فوتبال) بازیکن اسراییلی حضور دارد, این ادا و اطوارها فقط مصداق کاسه از آش داغتر است و هیچ ثمری برای مردم کشورمان ندارد.جزسوء استفاده عده ایی فرصت طلب.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
به شما چه مربوطه مگه وکیل وصی فلسطین هستید خودشون اونا رو قبول دارن ما شدیم کاسه داغ تر از اش؟واقعا که
ناشناس
-
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
خاک بر سرمون
خاااااک بر سرمون
یعنی خاااااااااااااااک بر سرمون با این چاهی که واسه خودمون کندیم
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
آره. خاک اون چاهی که گفتید کندیم را رو سر خودمون ریختیم
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
بی آبرویی رو اون افرادی دارن انجام میدن که اقتصاد مملکت رو به این روز انداختن.
اگر درست چشمتون رو باز کنید میبینید این بانوی پاک و شجاع زیر پرچم ایران ایستاده.
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
وقتی دردوران جنگ عراق ایران روباموشک میزد همین فلسطینی ها هل هله شادی سرمیدادن به ماچه فلسطینی هاچیکارمیکنن وباکی میجنگن بدبختی ما ازهمین فضولی هاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
ورزش چه ربطی به سیاست دارد.
نهان گشت کردار فرزانگان-پراگنده شد کام دیوانگان
هنر خوار شد جادویی ارجمند-نهان راستی آشکارا گزند
شده بر بدی دست دیوان دراز-به نیکی نرفتی سخن جز به راز
رضا
UNITED ARAB EMIRATES
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
چندوقت پیش یه محموله خون فرستادیم واسه فلسطین مردمش گفتن مال ایرانیه نجسه استفاده نمیکنیم پس فرستادن.
بعد از مرگ صدام واسش عزاداری کردن فسطینی ها
چندوقت پیش حماس و فتح ایران رو ول کردن رفاتن طرف عربستان
بازم ول نمیکنیم
و میبینیم چه بهای سنگینی در ازای دشمنی با اسراییل داریم میدیم نصف تحریمهای کنونی سر همینه بازم ول کن نیستیم خود فلسطینیا ول کردن دارن توی قدس با یهودیا زندگی میکن ما ول نمیکنیم
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
اسرائیل قدس رو اشغال کرد تهران رو اشغال نکرد که کاسه داغتر از آش شدین.
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
بی آبرو تو هستی نویسنده این مطلب . . . که درباره هموطن قهرمانت اینطور می نویسی ! و امثال تو کاسه لیس ها بی آبرو هستند . اگر راست میگی برو درباره دزدهای هزاران میلیارد تومانی مطلب بنویس . مرد میخواد اینکار . که قطعا تو نیستی .
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
همین اراجیف رو میگید که دوروز دیگه این قهرمان هم میره و متنفر میشه از ایران. واقعا چرا همه رو متنفر میکنید. جای دلسوزی واسه عربهایی که ما رو قاطی ادم نمیدونند بیاید به مملکت خودمون بچسبید . رگ گردنتونم جای عربها واسه اون جوونی باد کنه که بیکاره و...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
بورس نیوز احسنت میدونم که چاره ای نداری العان بیشتر این مخالف هارا خودتان گذاشته اید و مجبورید چون ممکن کار دستتان بدهند ولی با یک تیر چند تا نشان میزنید هم افکار و حرف دل مردم رامیزنید و هم غیر مستقیم میرسانید که مردم از فلسطین و اینکه مجبورند ورزشکارانشان مقابل اسرائیل بازی نکنند ناراحتندو هم با رای هایی که خودتان منفی گذاشته اید از درد و سر نجات میدهید بیننده عاقل است تشکر
ugd
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
جالب اینکه تعداد مثبتها از منفی ها بیشتربوده خود بورس نیوز تعداد منفی هارو بیشتر کرده تا با هم مساوی بشن جاب اینکه چرا برای دزدی واختلاس اینقدر هوار نمیکشن همه ساکتن!!!!؟؟؟؟
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
مردم چه ربطی به سیاست دارند؟

حال سیاست رو سیاستمداران (با اختلاسهای میلیاردی و حقو های نجومی) ببرند ، انوقت جنگ و عذاب و دشمنیش هم به دوش ملت باشه؟
آخرش تا کِی؟؟؟؟
مجتبی
ROMANIA
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
ایا رییس سازمان بورس بی ابرو نیست که سرمایه سهامداران خرد رو داره اب میکنه و جوابگو هم نیست ، دیگه جمع کنید این مسخره بازی رو
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
بفکر نون وآب مردم باشید.....بخدا مردم از گرسنگی و فقر در حال مرگ هستن....این حرفعا مال ادم های شکم سیره....ول کنید این همجی گری هارو.....حداقل انسان باشید و به انسانیت احترام بذارید
olgoo
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۶
دوستان ،کارخدابوده است.خداوند خواسته که آن مسئولین نبینند
ودچارفراموشی شوند پس راضی باشید به رضای خدا.
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۶
دوستان واقعا چه نظرات زیبایی داشتید...چقد ملت خوب درد ایران رو میدونند اما مسولان خودشون رو به نادانی زدند.....دختر قهرمان ایرانی برای ما عزیز وقابل ستایشی
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
با سلام.
بورس نیوز جان فکر میکنی این نظرات منفی رو که خودت گذاشتی رو مرم باور میکنن.
نظر مردم ایران همونی هست که توی کامنتها خوندید پس زحمت به خودت نده و با تقلب و دستکاری امتیاز منفی برای کامنتها ثبت نکن که کار از حرفها گذشته.
این آقایون خشت اول رو کج گذاشتند و تا ثریا کج خواهد رفت و شما با این کارها نمیتونید خرابکاریها رو درست کنی.این دوستان نصایح هیچ کس رو نمیشنوند و اونقدر افراط و خود سری کردند و میکنند که اعتماد عمومی ازشون سلب شده؛حیف فرصتهایی که ایران برای الگو شدن در دنیا از دست داد و دیگه تکرار نخواهد شد.
مدیر سایت
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
بورس نیوز امکان اضافه یا کم کردن مثبت و منفی کامنتها را ندارد.
ناشناس
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
اگه واقعا بورس نیوز امکان اضافه یا کم کردن مثبت و منفی کانت ها را ندارد چرا این افرادی که منفی گذاشتن حتی یه کامنت هم نذاشتن...خیلی جالبه!!!
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
واقعا متاسفم براتون با این چرندیاتی که نوشتین

شرم بر شما باد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
کشتی گیرای مدال آور ما نمیرن رو تشک حالا انگار تحفه بوده رفته رو سکو
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
ای وای ای هوار وای برمن وای برتو برو آب توبه بخور نبود پپسی کولا با دوغ بخور همون اثر رو داره.
بصیرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
دشمنی بااسرائیل برای بعضی ها!!نون داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
من نمیدونم شما این منفی ها رو اضافه کردید یا دلواپسان ... فقط این رو میدونم شاید تونستید بچه های دهه شصت و هفتاد رو شست و شوی مغزی بدید ولی نسل های بعدی رو میخواین چه کار کنید؟
الکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
یه جوری گفتید بی آبروئی فکر کردم مثلا چه کار کرده این ورزشکار که بی آبرو شده!!!جالبه خود ورزشکارای فلسطینی با اسرائیلی ها بازی می کنن بعد ما کاسه داغتر از آش شدیم
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
در حقوق بین الملل هر کشوری جز سازمان ملل باشد احترامش واجب و کشوری واقعی است یا سازمان ملل را قبول دارید و جزیی از آن هستید یا ندارید که از آن خارج شوید و سازمانی خودخوانده درست کنید .
مهدی
UNITED STATES
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
اگر فقط یک آدم عاقل تو کشور بود بهتون میگفت دوره بازی با کارت اسرایل _فلسطین تمام شده و روس ها باید دنبال شامورتی بازی جدیدی برای گول زدن ملت ایران و سو استفاده از جوانان باشند.
منو توپول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
بورس نیوز حیا کن...دستکاری رو رها کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
به شما چه ربطی دارد شما یک روزنامه بورسی هستیتید اونا با هم فامیلند و در یک کشور زندگی میکنند از زندگی ما هم بهتر و ارامتر اگر شما دلواپسا ولشون کنید و یک گروه را با پول ملت ایران شارژ نکنید ونا الان بهئتوافق رسیده بودن و یک گشور تشکیل داده بودن من میدانم شما منافعتان جهت چپاول ملت در همین طرز رفتار هست
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کسانی که منفی دادن نظرشون نیست چون خود بورس نیوز نمی ذاره. بورس نیوز تو هم آره.........
گرچه از بورسی های قمارباز همچین انتظاری هم می ره
علی
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
بورس نیوز ما با دوستان تو این بورس -شاخص ساز- کارمون شده بشینیم تو کارگزاری و بلوک زدن آقایون رو ببینیم، خودمون دیگه شدیم قمار باز حرفه ای داداچ.
منو توپول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
این تعدادی که در پست بالای من منفی دادن دارن صراحتا اعلام میکنند که باید به دستکاری آمار ادامه داد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
افرین به این ورزشکار شجاع .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
این دومین باریه که من تو عمرم اینجوری دستکاری آشکار میبینم ... بورس نیوز دلواپس حداقل این مطلب رو پاک کن تا هنوز آبروت بیشتر نرفته!
محمد
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
شما نمی خواد دلواپس آبروی بورس نیوز باشی، بقیه هم بلدن روزی صد تا کامنت بذارن.
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
اخخخخخ بی آبرویی ندیدی پس!!!!!!! تو مملکت خودمون آخخخخخخخخخخخ
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
فلسطینیا تو قضیه سوریه امتحانشونو پس دادند این همه منافع مردم ومملکت رو خرج اونا نکنید، نویسنده این مطلب خیانت کرده و بی آبروی میکنه نه اون ورزشکار غیرتمند
اميريان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
بي آبرويي را سعيد طوسي معلم قران به وجود آورد نه اين زن ورزشكار اگه راست ميگي راجع به آن مسئله مقاله بنويس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
چرا درباره سعیدها چیزی نمی نویسی؟
جاسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
اینقدر پول وسرمایه این مملکت رو برای فلسطین خرج نکنید وبه هدر ندید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
درباره سپرده کردن پولهای قوه قضاییه و دریافت سود ماهانه توسط ... هم مطلبی بنویسید , شاید مصداق بی ابرویی نباشد اما جالب است .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
خداوکیلی ضرر خیلی از مسئولین وکشورهای مسلمان خیلی خیلی بیشتر از اسرائیل هست
وخداییش خبر مسخره بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
واقعا خجالت دارد علیه یه ورزشکار قرمان چنین بگویی