بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر : ۱۷۱۱۴۱
توسعه نظام بانکداری در گرو رشد پژوهش‌های بانکی
|

رئیس اداره پژوهش‌های بازار بانک قوامین گفت: پژوهش در توسعه نظام بانکداری همچنین مقایسه بانک‌های داخلی و اسلامی امری الزامی است.

صفورا امیرآبادی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگارشبکه خبری اقتصاد و بانک ایران(ایبِنا)، با اشاره به پژوهش در نظام بانکداری بیان داشت: پژوهش، مطالعات و مقایسه های تطبیقی بین بانک های داخلی همچنین بانک های اسلامی یک نیاز است که باعث پیشرفت نظام بانکداری می شود.

این پژوهشگر برتر افزود: در سال های اخیر رشد پژوهش و مطالعه در پژوهشکده پولی و بانکی موجب شد تا بانک ها هر کدام به طور جداگانه میزان پژوهش های خود را افزایش دهند به گونه ای که این امر در جلب اعتماد مشتریان برای سپرده گذاری همچنین ارائه تسهیلات تاثیر بسزایی داشته است.

رئیس اداره پژوهش های بازار بانک قوامین اظهار داشت: پژوهش همیشه باعث می شود تا فعالیت ها با نتیجه درست و مطلوب همراه شوند، بنابراین لازم است تا مدیران پژوهشی بانک ها با برگزاری جلساتی برای توسعه فعالیت بانک ها تبادل نظر داشته باشند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: برگزاری هفته پژوهش بهانه‌ای است برای ترویج پژوهش همچنین مطالعات دقیق‌تر، برگزاری این همایش نیازمند حداقل ۶ ماه زمان برای مطالعه ای جامع است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر