بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
کد خبر : ۱۷۱۱۴۲

پس از اینکه «بومی بول آدولیادج» آخرین پادشاه تایلند در یکی از بیمارستان های شهر بانکوک در گذشت مقامات تایلند به مدت یک سال عزای عمومی در این کشور اعلام کردند و همین موضوع روی گردشگری این کشور اثر منفی گذاشت که از جمله این تاثیرات، کاهش حضور ایرانی ها در شهرهای آن بود.

به گزارش صبحانه آنلاین، اما به نظر می رسد این ضربه اقتصادی و گردشگری مسئولان این کشور را به فکر انداخته تا برای ترغیب مسافران ایرانی جهت حضور در تایلند، آفرهایی را ارائه کنند که بر این اساس، طبق اعلام رسمی سفارت پادشاهی تایلند در ایران به همه آژانس های مسافرتی، مشوق هایی جهت سفر به این کشور اعلام شده است.

طبق این بخشنامه، از تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۱۶ برابر با ۱۱ آذرماه ۱۳۹۵ تا تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ برابر با ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، تمامی ویزاهای توریستی یک بار ورود، رایگان و بدون پرداخت هزینه صادر می شود. به گزارش صبحانه، ویزای کشور پادشاهی تایلند به دو صورت عادی و فوری صادر می‌ شود. هزینه‌ ویزای عادی کمتر از ۴۰ یورو است و صدور ویزای عادی یک هفته و صدور ویزای فوری یک یا دو روز کاری زمان می‌ برد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
جوانان از این فرصت استفاده کنن برن حالشو ببرن سنتان بره بالا اصلا براتون این چیزا جذاب نیست جوانی کجایی که هیچ غلطی نکردم البته الانشم مجردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
درود
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱
پاتایا پاتایا ما داریم میاییم