بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
کد خبر : ۱۷۱۲۴۲

به گزارشصدای ایران، وزیر راه و شهرسازی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت راه آهن گفت : توسعه راه آهن یکی از 4 اولویت عمده کشور است.

" عباس آخوندی" با معرفی سعید محمدزاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت راه آهن گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازی بر حمل و نقل ریلی به شکل عمومی، اتصال ریل به بندر، حمل‌ونقل حومه و شهرسازی ریل پایه، حمایت از تأمین اعتبارات راه‌آهن تأکید دارند.

آخوندی با اظهار امیدواری از اینکه بتوانیم با عبرت‌گیری از حوادث تلخ موجب ارتقای سیستم خدمات‌رسانی به شهروندان و مانع بروز خطاهای مجدد شویم، تصریح کرد : نمایندگان مجلس حق دارند که با سوال کردن، از جزییات موضوع اطلاع یابند.

هر نوع اطلاع‌رسانی و روشنگری در این زمینه به نفع کشور و مملکت است و باید انجام شود.
آخوندی با اشاره به بروز یک خطا از بین هزاران رفت و آمد ایمن و لزوم بررسی مجدد فرایندهای کاری به منظور جلوگیری از وقوع سوانح مشابه تصریح کرد: برای کارکنان خدوم راه‌آهن که سال‌ها با صداقت و درستکاری خدمات‌رسانی کرده‌اند و پشت سرگذاشتن این روزها، سخت خواهد بود که امیدوارم با دقت و فداکاری بیشتر کارها انجام شود و راه‌آهن نقش مهم خود را باید انجام دهد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه به منظور جلوگیری از خلا مدیریتی و جلوگیری از وقوع از نابسامانی احتمالی، تلاش شد تا در کوتاهترین زمان ممکن، نسبت به معرفی مدیرعامل جدید راه‌آهن اقدام شود؛ گفت : فداکاری آقای محمدزاده به منظور پذیرفتن این مسئولیت در چنین شرایطی نشان از احساس مسئولیت وی در برابر مردم دارد و این از جمله صفات مطلوب ایشان است و امید می‌رود با توجه به تجربه و تخصصی که دارند بار این مسئولیت سنگین به سرمنزل مقصود برسد.

آخوندی با اشاره به مدیریت داخلی راه‌آهن اظهار داشت: پس از بروز سانحه قطار فضای کار در شرکت راه‌آهن بسیار سخت است لذا توجه، دقت و فداکاری ما باید چندین برابر باشد تا بتوانیم این دوران را پشت سر گذاشته و راه‌آهن به‌عنوان یک سازمان و نهاد همچنان روحیه و توانایی خود را برای ارائه خدمات به مردم حفظ کند.

وی تصریح کرد: راه آهن نقش ملی و مهمی در فراهم کردن حمل و نقل ایمن، سریع و سبز دارد و امید می‌رود شرایطی مهیا شود که راه‌آهن بتواند خدمات بهتری را به مردم ارائه دهد.

آخوندی با اشاره به استقبال اعضای هیأت دولت از پیشنهاد آقای محمدزاده به عنوان مدیرعامل شرکت راه‌آهن، از توجه ویژه دولت به حوزه ریلی خبر داد و افزود: در جلسه اخیر هیأت دولت بر اولویت قرار داشتن موارد مختلفی از جمله توسعه حمل و نقل ریلی، حمایت از تامین اعتبارات آن، شهرسازی ریل پایه به عنوان یکی از چهار اولویت کشور تاکید شد.

در این مراسم همچنین سعید محمدزاده مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به اینکه راه‌آهن در زمان مدیریت آقای پورسیدآقایی راه پرتلاشی را شروع کرد، اظهار امیدواری کرد که این حرکت رو به رشدی که برای توسعه و آّبادانی راه آهن کشور فراهم شده است، ادامه یابد و این توانایی سازمانی در شرکت راه‌آهن برای درس گرفتن وجود دارد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
ساخت ایستگاه راه آهن منطقه آزاد سلفچگان و اتصال به راه آهن ساوه _ تهران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
ساخت مترو رباط کریم _ فرودگاه امام خمینی _ پرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
وزارت راه و شهرسازی هیچ نظارت و کنترلی بر حسن اجرای قوانین نظام مهندسی توسط هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان ها ندارد, متاسفانه اغلب هیات مدیره سازمان نظام مهندسی به علت چندشغله بودن هیچ توجهی به وضعیت بیکاری و معیشت مهندسان سازمان ندارند, دعوت به کار مجدد از بازنشستگان پیر و چندشغله به عنوان کارمندان نظام مهندسی, فرصت اشتغال را از مهندسان جوان گرفته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
چرا ساخت راه آهن چابهار به تعویق افتاده ؟