بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد خبر : ۱۷۱۲۶۲

وزیر کشور گفت: رابطه مان قبلا با ⁧رییس جمهور بهتر بود و بیشتر توفیق داشتیم ایشان را ببینیم ولی الان فرصت این کارها نیست و تنها برای کار مراجعه میکنم و ایشان هم برای کار بنده را احضار می کنند.

رحمانی فضلی وزیر کشور

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشوردر برنامه «بدون تعارف» که در بخش خبری 20 و 30 دقیقه شبکه دوم سیما پخش شد، گفت: من از نظر فکری و سوابق سیاسی قطعا گرایش و تمایلم به اصولگرایی است اما اصولگرایی نه به معنای عضویت در یک حزب سیاسی یا دارودسته خاصی، ولی تفکر و بینشم اصولگرایی است.

 وزیر کشور: 3 دخترم بیکار هستند

وی درخصوص حمایت جناح های سیاسی از خود گفت: به عنوان وزیر کشور می گویم از حمایت هیچکدام از گروه های سیاسی برخوردار نیستم بنابراین هر زمانی به مجلس می روم کارت زرد را می گیرم؛ چه در دوره قبل که اصولگرایان لطف کردند و چه در دوره فعلی که اصلاح طلبان محبت کردند

رحمانی فضلی در پاسخ به این سوال که مگر از خودتان دفاع نکردید گفت: از خودمان که دفاع کردیم منتها در برخی تصمیمات خیلی به دفاع توجه نمی شود.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که رابطه تان با آقای لاریجانی رییس قوه مقننه چگونه است تاکید کرد: حدود ١٦ سال ارتباط کاری با ایشان داشتیم.

‏وی در پاسخ به این سوال که رابطه تان با ⁧آقای روحانی⁩ خوب است؟ گفت: رابطه مان قبلا با ⁧رییس جمهور بهتر بود و بیشتر توفیق داشتیم ایشان را ببینیم ولی الان فرصت این کارها نیست و تنها برای کار مراجعه میکنم و ایشان هم برای کار بنده را احضار می کنند.

رحمانی فضلی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره گشت ارشاد چیست؟ گفت: بنده با گشت ارشاد کاملا موافقم اما با بی انضباطی، هرج و مرج و سوٕاستفاده و برخوردهای نامناسب کاملا مخالفم.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که ایا گشت ارشاد فصل خاصی دارد گفت: نه، اما برخی فصول اقتضا می کند و به گونه ای است که تجلی برخی از ناهنجاری ها زیاد است و به طبع آن تذکرات هم بیشتر می شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امکان تغییر استانداران تا انتخابات ٩٦ وجود دارد اظهارداشت: بنای بنده بر این است تا انتخابات تغییراتی نشود اما به معنای ١٠٠ درصدی نیست زیرا اگر اتفاقی پیش بیاید و ضرورت اقتضا کند حتما عوض می کنم.

رحمانی فضلی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره سخنان اخیر یک نماینده مجلس که گفته بود در دوره‌ای با یکی از کاندیداها تماس گرفته شده بود و به وی گفته بودند 2 میلیارد تومان پول بده تا تائید صلاحیت شوی که بعداً به 500 میلیون تومان هم راضی شدند، چیست؟ گفت: اگر مدرک و سندی دارند بدهند قطعا بررسی می شود.

وی در پاسخ به این سوال که قبلا گفته بودید ٣ بیکار فوق لیسانس در منزل دارید، آیا هنوز هم بیکارند و آیا پسر هستند یا دختر؟ گفت: بله، دختر هستند که کار ندارند ، پسرم شاغل است؛ بعد از اینکه این موضوع را مطرح کردم چندین نفر به من پیشنهاد کردند که حاضریم بچه های شما را استخدام کنیم که به آنها گفتم شما اگر حاضرید فرزندان من را استخدام کنید بروید و فرزندان دیگران استخدام کنید، بیکار زیاد است، من اگر قرار بود از رابطه استفاده کنم که تا الان استخدام می شدند.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که چقدر حقوق می گیرید، گفت: ٦ میلیون ٥٠٠ هزار تومان به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه و ٢ میلیون و ٨٠٠ هزارتومان هم از دولت دریافت می کنم که جمعا حدود ٩ میلیون و نیم می شود.

فارس


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
تو گفتی و ما هم باور کردیم
ناشناس
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۴
اونقدر پولدارن که برای دو میلیون چرا برن کار کنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
۳ دختر به شوهر نیاز دارند و باید ازدواج کنند, دختر که به کار نیاز نداره چون مردها سرپرست خانوار و منبع درآمد خانوار هستند
سید مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
اینکه 3دختر وزیر کشور بیکار هست جای خوشحالی نیست بلکه بدبختی در کشور به جایی رسیده که دامن وزیر کشورش رو هم گرفته آیا وقت آن نرسیده که مردم کاری بکنن ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سید
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
آری وقتشه، تا یکسری دیگر که جیبهای گشاد و خالی دارند سر کار بیایند و جیبشان را پر نمایند که از قدیم گفته اند هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد.
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
منم اگه بابام یه پول تو جیبی تپل بهم میداد مجبور نبودم روزی 13 ساعت کار کنم.
دخترایی با چنین موقعیت حتی نیاز به تحصیل هم ندارن چون قطعا خیلی از کله گنده ها حاضرند یه چیزی هم دستی بدهند تا داماد یه آدم سرشناس بشوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
بیشترین آمار طلاق مربوط به زنان شاغل است چون این زنان به علت مشغله کاری نمی توانند نیازهای عاطفی و جنسی شوهران خود را تامین کنند و لذا شوهر ممکن است به دنبال زن دیگری برود - بیشترین آمار مربوط به اعتیاد و آسیب های اجتماعی نوجوانان متعلق به فرزندان زنان شاغل است چون این زنان فرصت تربیت و پرورش کودکان خود را ندارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
از روزی که جای خانوم ها و آقایان در منزل و اداره عوض شد - آمار طلاق بالارفت - مرد ها باید خانه داری و آشپزی و بچه داری کنند و خانوم ها بروند سر کار - این دیگه نوبره واللله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
این واقعا زشته که مردها تا لنگ ظهر بخوابند در خانه و زن ها بروند سر کار , خوب مسلما زنی که سر کار می رود و درآمد خوبی هم کسب می کند با حقوق های ناچیز و کارهای اغلب موقتی و پروژه ای آقایون , تامین نمیشود - شاغل بودن زن ها ایجاد توقع کاذب در خانوم ها میکند و باعث اختلافات زن و شوهر میشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
جلو واردات بى رويه را بگيريد صادرات را راحتر كنيد جلو تنش بيهوده با كشورهاى ديگر را بگيريد شغل براى خيلىها پيدا ميشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
#سخن_بزرگان
وظیفه حکومت یک کشور
به بهشت بردن مردم نیست؛
بلکه استفاده ی صحیح از منابع کشور
جهت رفع فقر و ایجاد رفاه برای
شهروندانش است...

ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
اقای وزیر ان همه از گشت ارشاد تا بحال نتیجه زیر چند صد در صد اخلاقی از گشت گرفتید ودر کل بجای نتیجه خوب ومطلوب کاملا نتیجه عکس گرفتید باز لجاجت می کنید یک نفر چندین بار از سوراخ گزیده میشود ایا بهتر نیست بجای این همه هزینه بیخودی ان را در اموزش وپرورش وفرهنگ جامعه خرج کنید وجواب مطلوب بگیرید در مورد صنعت هم فقط حرف حمایت زده می شود ولی خزانه دولت بجای کمک به تولید کننده پول جمع شده وتوسط یک زرنگ تاراج می شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
اینها هروز جوانهای مملکتو به بهشت دعوت می کنند ؟؟اگر راست میگوید بچه های خودتان را بفرستید بهشت ؟؟..بهشت سوریه ..بهشت عراق...و
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
خود کرده را تدبیر نیست.