بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد خبر : ۱۷۱۲۶۳



پیدا شدن نوزاد یک روزه در پدیده شاندیز +عکس

خلیج فارس: معاون دادستان مشهد گفت:نوزادیک روزهباضایعه نخاعیکه عصر جمعه در مجموعهپدیده شاندیزپیدا شده و نهادهای متولی وی را پذیرش نمی کردند به شیرخوارگاه منتقل شد.
به گزارش«خلیج فارس»؛قاضی محمدبخشی محبی جمعه شب درگفت و گوباخبرنگار ایرناافزود: به رغم دستور تلفنی دادستانی مبنی بر انتقال نوزاد به مراکز نگهداری ویژه هیچ یک از نهادهای متولی این نوزاد را نپذیرفته و پذیرش وی را منوط به دستور کتبی از دادستانی کرده بودند.
وی اظهار کرد: پس از ساعتها پیگیری دادستانی و انعکاس این موضوع در رسانه ها، این نوزاد به یکی از شیرخوارگاه های مشهد منتقل شد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سید مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
یکی از دسته گلهایی که با ندانم کاری مسئولین کشور به آب دادن .مردم باید آگاه باشن تا کی این وضعیت ادامه پیدا خواهدکرد ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
بی وجدانی پدر ومادر بچه چه ربطی به مسولان دارد؟لابد می گی گرانی بیکاری واعتیاد!ولی آیاوجدانا"انهاربطی به دیگران دارد؟
سید مسعود
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
آقای نا شناس کسی از بی عرضه گی خودش ومسئولین کشور معناد شد حتی وجدانشم از دست میده .اول باید یه فکری برا همین مسئولین کرد .
ناشناس
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
آیاازوضعیت پدرومادرش خبری داری که این حرفو می زنی؟
ناشناس
RUSSIAN FEDERATION
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
نمیتوان به راحتی قضاوت کرد و ایا کسی مشکلات پدر و مادر این نوزاد را میداند ؟؟ چرا جوان های ما قادر به ازدواج نیستند چرا فساد و فحشا و امار طلاق بیداد میکند دوستان از اسلام نامش در این کشور مانده است و باور کنید از بدترین کشورهای دنیا هم داریم رکود میزنیم وگرنه بله این بچه هیچ گناهی نکرده است و چوب ....... و کسانی که به این مملکت خیانت میکند رامیخورد منظور خیانت انهایی که مسئولیت دارند و با فساد و دزدی و .... زندگی های مردم را از هم میپاشند و از برکات این نظام میدانند ؟؟؟؟
ناشناس
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
مقصر اصلی حکومته که شعار بهشت میده ولی جهنم درست کرده. ولی نمیشه گفت مردم بی تقصیرن. پدر و مادر این طفل معصوم مجرم اند و شرف و وجدان ندارند. هیچ شکی نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
همینه دیگه! تقصیر آمریکاس! مرگ بر آمریکا!
ناشناس
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
به خنده گفتی نه!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵
تقصیر گردن اون بی شرفایی هست که تو روز روشن با داد و بیداد هر لحظه ای صدا و سیما پول مردم رو تو پدیده خوردن . این همه پست گذاشته شده کی میدونه سهام دار های پدیده چه زجری کشیدن . شاید پدر و مادر این طفل معصوم هم جزیی از صد ها هزار بدبخت که زیر در پدیده خوابیدند باشند . آقای رئیس جمهور و هیئت محترمه آسوده بخوابید که ما همه قربانی سیاسی کاری حضرات در پدیده هستیم .
المیرا67
GERMANY
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
تو رو خدا این بچه رو بدید به من مرد که کم پیدا میشه زیره باره ازدواج بره لااقل بلکه بدن ازدواج بتونم بچه دار بشم.
ارسلان
RUSSIAN FEDERATION
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
خدا خیرت بدهد المیرا خانم انشااله که مادر واقعی بشی والله پسرها هم میخواهند همسرانی مثل شما داشته باشند اما خوب شرایط طوری شده که نمیتوانند. اینطوری نیست که نخواهند واقعا مشکلات زیاد است و حق بدهید به جوان هایی که ارزوی ازدواج دارند ولی هر جوری فکر میکنند نمیشود ؟ فکر کنم شما سهامدار بهشت اینده هم باشید و مثل من گیر افتاده باشید و از دست این ..... عاصی شده باشید .
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
خانم المیرا تفکرات شما که به خود با هر وضعیتیحق میدین بچه بدنیا بیارین مسبب این امره
بزرگترین خیانت بشر اینه هر کسی حق میده با هر وضعی یک موجود بیگناه را بدنیا بیاره
گیرم حکومت مقصر چرا شما بخودت حق میدی یک بیگناه را بیاربیاری دنیا با این وضعیت